Tarkoitus olis alkaa ruuvaamaan Passat 3B:hen Kw:n alustasarjaa. Mitä pitää purkaa takaa(tukivarsia?) vai saako paketin ulos pelkästään irroittamalla iskarin ala ja yläpultit? Katoin vain renkaiden vaihdon yhteydessä, että tilaa ei kovin paljon ole. Auto siis neliveto.
Niin ja toinen kysymys. Tuossa Kw:n taka iskarissa on semmonen musta muovi lätkä joka liikkuu siinä varrella (noin 3mm paksu) mihinhän väliin semmonen tulee? Kyseessä variante 1
4 motion passatin iskareiden vaihto?
Valvoja: ffp jäsenet
Ei mahdu tulemaan iskari pois. Se iskarin yläpää menee jonkin verran sinne korin sisään "piiloon" vaikka se näyttääkin siltä että vois tulla helpostikin pois.
En nyt muista ihan tarkkaan mistä löysäsin tukivarren irti, mutta sitä pitää saada painettua aika reilusti alaspäin että iskari mahtuu välistä.
Ota eka irti ne iskarin kiinnityspultit niin sitten näät miten se siellä killuu.
Muista säätää kulmat sitten ku saat sarjan kiinni, muuttuu takanakin jonkin verran kun madaltaa.
En nyt muista ihan tarkkaan mistä löysäsin tukivarren irti, mutta sitä pitää saada painettua aika reilusti alaspäin että iskari mahtuu välistä.
Ota eka irti ne iskarin kiinnityspultit niin sitten näät miten se siellä killuu.
Muista säätää kulmat sitten ku saat sarjan kiinni, muuttuu takanakin jonkin verran kun madaltaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa