Kellään tietoa valmistajasta joka tekisi jäykempiä/paksumpia etuvakaajia nimenomaan nelikko golfiin? Etuvetoisiin löytyy kyllä suht helposti Eibachilta, H&R:ltä jne. mutta motioniin en ole löytänyt. Lisäksi joku asiaan paneutunut voisi kertoa onko Audi TT ja Golf IV etuvakaajissa eroa? Näin jossain joskus piirroksen Golf 4Motionin etuakselistosta, ja siinä näytti että vakaajia olisi kaksi kappaletta. Audi TT:n kuvassa yksi etuvakaaja (19mm). Itsellä Golfissa yksi vakaaja kuten TT:ssä (19mm), mutta tiedä sitten onko saksan poika aikoinaan tehnyt modauksia...?
EDIT: tuota vakaajasoppaa sekoittaa sitten jenkkimallilt, joissa V6 moottori mutta FWD.
Golf IV 4Motion etuvakaaja
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Ahaa taisi selvitä tuo kahden vakaajan kummitus.
Eli kuva johon olin törmännyt, näytti sekä etuveto mallin että nelikon vakaajat samassa kuvassa. Nelikko Golfissa siis samanlainen vakaaja kun TT:ssä (19mm) joka kiinnittyy suoraan pystytangoilla iskaritolppaan. Nelikossa ei siis etuvedoissa tutuksi tulleita koiranluita ole ollenkaan.
Korjatkaa toki jos olen väärässä, muuten voisi todeta että "case closed".
Eli kuva johon olin törmännyt, näytti sekä etuveto mallin että nelikon vakaajat samassa kuvassa. Nelikko Golfissa siis samanlainen vakaaja kun TT:ssä (19mm) joka kiinnittyy suoraan pystytangoilla iskaritolppaan. Nelikossa ei siis etuvedoissa tutuksi tulleita koiranluita ole ollenkaan.
Korjatkaa toki jos olen väärässä, muuten voisi todeta että "case closed".
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”