Vm. 2004 Bora, väri shampanjan beige metallihohto. Talven jäljiltä joka vuosi ovien ja kylkien maalipinnassa on muutamia pieniä pintaruosteläikän näköisiä pilkkuja, jotka kyllä lähtevät kliinerillä. Myös (muovi)puskurissa parit samanmoiset läikät. Syksyllä auto vahattu huolellisesti ja pesty säännöllisesti.
Onko muilla vastaavaa ilmiötä esiintynyt? Voiko jollokin käsittelyllä estää tätä ilmiötä?
t: R
Boran maalipintaan pläkkejä talven jäljiltä
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä se jokakeväinen homma on.
Ite oon ekana käyny autoglymin tar removerilla kaikki pinnat läpi, lähtee piki yms paska hyvin irti. Sitte autoglymin punainen vaha ja vielä se glymin kultainen litku siihen päälle. Noilla olen itse saanut hyvän kiillon aikaseksi. Tapoja on monia niinkuin on myös tekijöitä
Ite oon ekana käyny autoglymin tar removerilla kaikki pinnat läpi, lähtee piki yms paska hyvin irti. Sitte autoglymin punainen vaha ja vielä se glymin kultainen litku siihen päälle. Noilla olen itse saanut hyvän kiillon aikaseksi. Tapoja on monia niinkuin on myös tekijöitä
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”