Kertokaas mulle, mihin tuon kuvan johdon kuuluu tulla: Liitin
Toisesta kulmasta
Johto tulee puolan alta menevästä johtonipusta, joten ajattelinkin, että kuuluisiko se tuohon puolan liittimeen, johon ei vielä ole löytynyt vastakappaletta: Puola
Ja toiseen kertaan
Eli joku, jolla on 16V kakkis, niin vilkaiseppas pellin alle jos viitsit...:)
Mihin tämä johto kuuluu (KR-moottori)...?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
OK, pahoittelen kuvien epäselvyyttä ja yritän huomenissa napata paremmat kuvat...mutta tosiaan kaksi puna-mustaa johtoa on yhdistetty yhteen liittimeen ja tämä liitin sijaitsee puolan/tulipellin lähettyvillä...ja tuo puolasta lähtevä johto on varmaan pätkästy lyhyemmäksi, koska se ei aivan yllä tuohon liittimeen...ja kuuluuko tuohon puolan napaan yleensäkkään tulla kahta johtoa (kuvassa merkitty napa nro 2)...?Sillä tätä vähän selvittelen, kun en uskalla arvailemalla kokeilla liittää tuota johtoa tuohon puolan johtoon jos se sitten särkee jotain...:/
-
- -
- Viesti:
Puolasta ei ole tietoa, oli tuossa paikallaan kun auto minulle tuli ja hyvin on kyllä pelannut..
Mutta tässä ois pari kuvaa lisää selventämään tilannetta:
Kuva1
Kuva2
Kuva3
Paikka on tosi ahdas ja hankala päästä ottamaan kunnon kuvia, mutta jos nuo selventäsivät jotain...Kyseessä on siis tuo liitin, johon nuo kaksi puna-mustaa johtoa yhtyvät...samasta kohdasta johtonipusta lähtee myös puolan plussalle (15) yksi musta johto, mistä nämä puna-mustat johdotkin on haaroitettu...Vahva aavistus mulla on siitä, että tuo liitin kuuluisi tuohon aikaisemmin mainitsemaani puolan - napaan, jossa olisi siihen oikeanlainen liitinkin (kuvissa johtoa jo soviteltu paikalleen:))...Sekin auttaisi paljon, jos kertoisitte, että minkä värisiä johtoja teillä menee nuille puolan navoille... Mulla näytti menevän seuraavasti:
Plus (15) napa:
1 musta
2 musta-valkoista
Miinus napa:
1 vihreä johto
Mutta tässä ois pari kuvaa lisää selventämään tilannetta:
Kuva1
Kuva2
Kuva3
Paikka on tosi ahdas ja hankala päästä ottamaan kunnon kuvia, mutta jos nuo selventäsivät jotain...Kyseessä on siis tuo liitin, johon nuo kaksi puna-mustaa johtoa yhtyvät...samasta kohdasta johtonipusta lähtee myös puolan plussalle (15) yksi musta johto, mistä nämä puna-mustat johdotkin on haaroitettu...Vahva aavistus mulla on siitä, että tuo liitin kuuluisi tuohon aikaisemmin mainitsemaani puolan - napaan, jossa olisi siihen oikeanlainen liitinkin (kuvissa johtoa jo soviteltu paikalleen:))...Sekin auttaisi paljon, jos kertoisitte, että minkä värisiä johtoja teillä menee nuille puolan navoille... Mulla näytti menevän seuraavasti:
Plus (15) napa:
1 musta
2 musta-valkoista
Miinus napa:
1 vihreä johto
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”