16V KR-moottorin ensikäynnistäminen suuren remontin jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
16V KR-moottorin ensikäynnistäminen suuren remontin jälkeen
Nyt kun motti alkaa olla kasassa ja kaikki apulaitteetkin paikallaan akkua vaille, niin mitäs tuossa ensikäynnistämisessä tulisi ottaa huomioon...?moottoriin on siis vaihdettu kaikki kuluva osa ja osia käytetty läjäpäin koneistamolla...Täytyykö toi bensansyöttöjärjestelmä ilmata jotenkin, vai pystyykö sitä edes tekemään...?Alfamerin kirja neuvoo, että pitäisi ottaa bensapumpun rele pois paikaltaan ja startata niin kauan, että öljynpainevalo sammuu ja vasta sitten saa kokeilla releen kanssa oikeesti käyntiin (ihan ymmärrettäävää kylläkin kun paikat aivan kuivat)...Toki kaikki osat on öljytty hyvin kasausvaiheessa....Missäs tuossa kakkakopassa muuten sijaitsee se rele, ja mikä on sen numero...?Entäs mitä muuta täytyy ottaa huomioon...?
Uusista sähköistä bensapumpun rele löytyy alimmalta riviltä ja on se reunimmainen oikealla. Paikan numeroa en kyllä muista.. releen päällä lukee muistaakseni 67 tai 167.
Tuo mun auto on tekniikanvaihto, niin en oikeen ole selvillä, onko tuossa uudet vai vanhat sähköt, mutta tuollainen rele numeroltaan 167 löytyi, mutta paikka oli toiseksi alimmainen rivi ja ensimmäinen vasemmalta...?liekkö tuo sitten se bensapumpun rele...?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa