Moro,
Olis tarkoitus rakentaa golffilaisesta 1.6l kisakone.
Nyt tarvitsisin teiltä gurut pikkaisen tietoa.
Ensinkin kampiakselit, mitä muuta eroa on vanhanmallisella ja uudenmallisella 1.6l kammella kun iskunpituus, (eikös vanhassa ole 80mm isku ja uudessa 77,4) Eli sopiiko esim vanhanmallinen kampi uudenmalliseen lohkoon?
Sitten minkäkokoiset ovat KK ja runkolaakerin kaulat näissä kampiakseleissa ja onko keskenään eroja?
Kiertokankien pituuksissahan on eroa eli vanhemmanmallin koneessa KK:n pituus on 136mm ja uudemmassa 144mm eikö vain? Mutta kuinka paksu on kiertokangen alasilmukka onko se 24mm, vai onko mulla ihan väärää tietoa?
Sitten vielä männistä, eli kuinka paljon on männän puristuskorkeus kummassakin koneessa ja paljonko ne jäävät vakiona lohkonpinnan alapuolelle?
Vanhemmassa taitaa olla 79,5mm mäntä ja uudemmassa 81mm, mutta kestääkö vanha lohko porauttaa 81mm.
Tarkoitus olisi yrittää tehdä kone EvoMitsun kangilla ja GTcorollan männillä ja nyt tarvitsis saada perustietoa ettei tarvitsisi purkaa turhaan monta konetta ja tietäisi suunnilleen että paljonko tarvitsisi koneistaa mitäkin.
Kiitoksia jo etukäteen.
Golf tietoa kaivataan
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=25
Netistä kyllä löytyy haulla (käytä erilaisia hakusanoja ja varaa paljon lukuaikaa).
Netistä kyllä löytyy haulla (käytä erilaisia hakusanoja ja varaa paljon lukuaikaa).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa