1.8 CL Jetan ahtaminen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Pete88
-
Viestit: 105
Liittynyt: 26.8.2007 22:02

1.8 CL Jetan ahtaminen

ViestiKirjoittaja Pete88 » 23.3.2008 20:46

Eli ois tarkotuksena turbottaa tuommonen 1.8 8v kaasari jetta. Passako pakosarja 1.6 td:stä tuohon? Ainaki olen näin ymmärtäny. Kestääkö tuo kone ensinnäkään mitään? Turboksi tulee näillä näkymin kkk k24. Paineistetulla kaasarilla tuon kai saa toimimaan jotenki? Porukka vois kertoa kokemuksiaan jos on tuommosen homman joskus tehny niin tietää kannattaako edes alottaa.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 23.3.2008 20:52

Jos ei rahaa ole tehdä paremmin, niin miksi pitää edes yrittää.
Ainakin tässä vaiheessa vielä sun projekti kuulostaa purkka, jeesusteippi, nippuside viritykseltä.
Kerro lisää kaikesta mitä olet miettiny tekeväs.

Pete88
-
Viestit: 105
Liittynyt: 26.8.2007 22:02

ViestiKirjoittaja Pete88 » 23.3.2008 21:27

Eipä oo mitään järkeä tuohon paljo rahaa lyödä kiinni ku autokaan ei oo ku 200€ arvonen. Ainaki ite tykkään rakennella autoja ihan huvikseen, kestää sen aikaa ku kestää ja jos ei kestä niin eipä voi mitään. Mun puolesta jokainen saa lyödä vaikka 20k€ kiinni johonki 89 jettaan jos haluaa, mutta ite en nää siinä mitään järkeä.

mcpete
-
Viestit: 170
Liittynyt: 27.7.2003 16:28

ViestiKirjoittaja mcpete » 23.3.2008 21:52

Asiallista ! Pirkka turboja ei ole koskaan liikaa. Projektiosiossa oli jossain vaiheessa junkyard jetta rojekti jossa oli saman tapaisella lähestymistavalla toteutetu värkki. -puolena tuollaisessa on se ettei sitä ikinä saa järkevästi leimaan. Sytkää et saa pelaamaan ahtojen mukaan järkevästi , mutta juurikin paineistetulla kaasarilla se voi vaikka toimiakkin. Toinen vaihtoehto on että ahdat jo valmiiksi ilma/bensa seosta ja toivot ettei se pala. =)

Jussi.S
-
Viestit: 178
Liittynyt: 6.9.2006 18:28

ViestiKirjoittaja Jussi.S » 24.3.2008 20:21

Itte tekemällä, rikkomalla, ja korjaamallahan sitä oppii parhaiten. Itelleenhän näitä rakennellaan. Diisselin pakosarja passaa kanteen kiinni, mutta silloin ei enää mene bensamallin imusarja paikalleen, tulee turbo tielle. transportterin 1.6 td sarjalla turbo tulisi alemmas mutta en tiedä mahtuuko olemaan siellä. Laita suosiolla diisseli niin ei tarvi murehtia sytkästä eikä kaasarista.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 25.3.2008 8:45

Ykkös Gti:stä löytyy sitten kahteen suuntaan toimiva jakaja, tällä saisi sytkääkin myöhästettyä.

Onkos tossa kympin puristukset?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa