Garrett GT mitat 70/84 a/r 1.27
Schwitzer 60/87 pakopesä 25
Holset HX52 65/72 pakopesä 11
Garrett GT 65/72 a/r 1.22
Garrett GT 62/72 a/r 1.28
Mikä näistä kantsis laittaa audi 200 10v 2.2.
mikä olisi näistä kestävä ja sopiva ahdin
Valvoja: ffp jäsenet
Ahtimet ovat luokkaa 500-700hv mitä olet listannut että kuten luulen, on audisi aivan vakiokampetta muuten niin miksi noin saatananmoista ahdinta?
Kukaan ei tietysti estä laittamasta mutta viiveet ja järkiperäiset syyt eivät kyllä puolusta tuommoista setuppia.
Vastauksena: Ei mitään noista kannata laittaa vakiolaitteeseen kiinni, jollei olla hakemassa pillukerrointa kylillä että mulla on isoin ahin.
Kukaan ei tietysti estä laittamasta mutta viiveet ja järkiperäiset syyt eivät kyllä puolusta tuommoista setuppia.
Vastauksena: Ei mitään noista kannata laittaa vakiolaitteeseen kiinni, jollei olla hakemassa pillukerrointa kylillä että mulla on isoin ahin.
Viimeksi muokannut Warmaster, 23.3.2008 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei niitä voi tuosta vaan laskea. Kompressorikartat kertoo paljon erilaista tietoa vaikka nekään eivät ole aina ihan oikeata faktaa, asiat kun muuttuvat eri mittaustilanteissa.
Paras konsti on ottaa selvää mitä muut ovat käyttäneet ja mikä heillä on toiminut hyvin.
Corky Bell Maximum boost kirja on ihan kelpo opas aloittelijalle.
Paras konsti on ottaa selvää mitä muut ovat käyttäneet ja mikä heillä on toiminut hyvin.
Corky Bell Maximum boost kirja on ihan kelpo opas aloittelijalle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”