Golf 5koppa ja 2.0tdi olis kyseessä.Ongelma semmonen että jäähdytinnesteen valo syttyny joi kahdesti "tarkista jäähdytysnestten pinta". lisäsin n.0.5 litraa ja ajettu sen jälkeen n. 2000km taas imotelee että johonki sitä on hukkunu.Mihin sitä voi kadota?
Itekseni olen mietiskelly että onko mahdollista että kun ilmastointi pitää sellasta korinaa väliin, aivan kuin olis ilmalukko/kupla jossain että nämä järjestelmät olis yhteyksissä toisiinsa ja jossain olis vuoto?
Auto toimii muuen moiteetomasti eikä mitän vuotoja ole havaittu.Vasta asennutin eberin jos sillä tiedolla joku pystys paikantaan vian.
2.0tdi ja nestehukka...
Valvoja: ffp jäsenet
Täytyypä mainita tosta kun vie öljynvaihtoon.Kai ne korjaa takuuseen ton eberin o renkaan missäpäin suomee tahansa jos on takuu ja huoltopaikka on eber valtuutettu asennuspaja?
Sitte mietityttää tuo öljyn syönti,kokeilin haulla mutta oikeen selvää saanu.Onko se Longlfe öljyllä väli 15tkm vai mikä ? Olen lisänny sinne 5tkm aikana kun oli alarajassa niin 0.5l eli paljo tommonen oikeen syö tuota öljyä? Pitääkö alkaa käytään jotain halpaa saishea ja vaihattaa vaikka 5tkm välen ku lisätä tuota shellin kallista kokoajan jolloin 15tkm LL vaihtovälillä LL öljyllä kokonaismäärä on jossain 7-8l huitteilla.
Eihän tuolla LL ole toisinsanoen mitään merkitystä,kallista öljyä saa vaan tukkia koneeseen mielettömiä määriä.
Mulla kun on semmonen käsitys että tuolla pitäs saada ajaa p15tkm ilman suurempia lisäyksiä.
Niin ja tämä viesti piti pistää tuonne Diesel osioon,jos mode vois siirtää.Kiitoss
Sitte mietityttää tuo öljyn syönti,kokeilin haulla mutta oikeen selvää saanu.Onko se Longlfe öljyllä väli 15tkm vai mikä ? Olen lisänny sinne 5tkm aikana kun oli alarajassa niin 0.5l eli paljo tommonen oikeen syö tuota öljyä? Pitääkö alkaa käytään jotain halpaa saishea ja vaihattaa vaikka 5tkm välen ku lisätä tuota shellin kallista kokoajan jolloin 15tkm LL vaihtovälillä LL öljyllä kokonaismäärä on jossain 7-8l huitteilla.
Eihän tuolla LL ole toisinsanoen mitään merkitystä,kallista öljyä saa vaan tukkia koneeseen mielettömiä määriä.
Mulla kun on semmonen käsitys että tuolla pitäs saada ajaa p15tkm ilman suurempia lisäyksiä.
Niin ja tämä viesti piti pistää tuonne Diesel osioon,jos mode vois siirtää.Kiitoss
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”