itsellä on caddy ja tuli ostettua 9x16 brockin vanteet siihen ja niitä alle mallaillessani kattelin että saa levittää kaaria aika reilusti että saa mahtunaan ne tuohon eteen...
taka vanteissa on 15et ja etu vanteissa oli 30et mutta se ei mee suoraan et joutuu laittamaan palikkaa väliin kun otti tolpaan kiinni...
sitten se ite kysymys, että onko nuissa 1 ja 2kopan lokasuojissa leveydessä eroa?
kun oon katellu kuvia täälläkin olleista kakkiksista niin niissä kun on 9tuumaset vanteet edessä niin eihän niissä se vanteen kaarenylitys oo ollu mikään oikein mahdoton, toki niissä on ollu g60 muovikaaret...
ja paljonkos ne g60 kaaret levittää per puoli?
Caddy/Golf1---Golf2 etulokasuojat?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
turhaan sitä koko lokaria vaihtaa ku ostaa ykköskupan takakaaret ja käsittelee niitä. Esim noin ja lopputulos ilman madallusta.
Meikäläisellä on sellainen mielikuva että Mk1 GTI:n muovikaaret toisivat lisää leveyttä ykkösen pyöränkaariin.
Tuo mielikuva perustuu siihen, että vuonna papu olin asentamassa kaverin Mk2:een muovikaaria joita hän suu vaahdossa kehui Geen kaariksi.
Noista kaarista puuttui kuitenkin ne helmojen päät ja istuvuuskaan ei ollut ihan täydellinen, mutta suurin piirtein ne sai osumaan kakkiksen kaariin.
Vuosia myöhemmin kun tutustuin paremmin vesivolkkarien ihmeelliseen maailmaan, jossain Golf I :ssä pisti silmään samanlaiset kaaret jotka siihen kaverin kakkikseen asennettiin...
Tässä voisi olla sellaiset (?)...
Tuo mielikuva perustuu siihen, että vuonna papu olin asentamassa kaverin Mk2:een muovikaaria joita hän suu vaahdossa kehui Geen kaariksi.
Noista kaarista puuttui kuitenkin ne helmojen päät ja istuvuuskaan ei ollut ihan täydellinen, mutta suurin piirtein ne sai osumaan kakkiksen kaariin.
Vuosia myöhemmin kun tutustuin paremmin vesivolkkarien ihmeelliseen maailmaan, jossain Golf I :ssä pisti silmään samanlaiset kaaret jotka siihen kaverin kakkikseen asennettiin...
Tässä voisi olla sellaiset (?)...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”