Autolla ajettu 200tkm.
Kaverin transportterin tyhjäkäynti on epätasaista riippumatta onko kone kylmä vai ei. Koneeseen vaihdettu jakohihna ja r-pumpun hihna.
Tarkastettu kampi- ja nokka-akselin ajoitus, laitettu ruiskutuspumpun ajoitus kohdalleen mittakellolla 0.60mm ja jälkitarkastus vag-comilla. Ok.
Autossa on hyvin vetoja ja kaikki muu on OK paitsi tyhjäkäynnillä rytkyttää aivan kun jättäs yhen pytyn välistä pois (sillon tällön) ja jos nopeesti kaasua painaa ja päästää pois ni kierrokset jää vähäksi aikaa korkealle. Jääkö suuttimet vuotamaan?
Vag-comilla katottaessa ei vikakoodeja.
Mutta suuttimen aukiolaika hyppii tyhjäkäynnillä muistaakseni 0.4 -1.2 välillä (en muista yksiköitä).
Auttaako iq:n säätö tähän tapaukseen?
Auto on katsastettu viallisena ja savutus Ok.
Mistä kannattaa lähtä vikaa etsimään.
Kiitoksia etukäteen...
Transporter ACV 2.5 TDI tyhjäkäyntiongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Jeps. Nyt se toimii
Nyt on ACV 2.5tdiTransportteri kunnossa.
Testattu anturit ja säädetty iq:ta vag-comilla. Ei auttanut.
Säädetty lopuksi pumpun kantta, ja sehän parani kuin itsestään.
Eli tilanne oli semmonen, että oli transportteri oli AVK:lta ostettu kolariauto.
Ilmeisesti törmäyksessä saanut iskun r-pumpun kanteen, jonka vuoksi kansi siirtynyt.
Kiitos avusta..
Testattu anturit ja säädetty iq:ta vag-comilla. Ei auttanut.
Säädetty lopuksi pumpun kantta, ja sehän parani kuin itsestään.
Eli tilanne oli semmonen, että oli transportteri oli AVK:lta ostettu kolariauto.
Ilmeisesti törmäyksessä saanut iskun r-pumpun kanteen, jonka vuoksi kansi siirtynyt.
Kiitos avusta..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa