Caddy 1.6TD kansipahvi ja laatikon vaihto

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Henrier
-
Viestit: 8
Liittynyt: 2.1.2008 21:40

Caddy 1.6TD kansipahvi ja laatikon vaihto

ViestiKirjoittaja Henrier » 2.1.2008 21:57

Leipoi sitten caddystä kansipahvin, ei ilmeisesti kestänyt 1.5bar painetta kuin 2000km.

Moottori on -89 golfista mut ei ekoTD. Nosti kerran lämmöt ja tyhjensi sen jälkeen nesteensä paisuntasäiliön korkin kautta pihalle.

Normaaliajossa lämmöt olleet yli puolessa, pitemmässä kengityksessä 3/4. Käykö jostain vehkeestä tähän paksumpi syyläri suht. suoraan?

Ymmärsinkö oikein että AAZ-koneen kansipahvi on kestävämpi mutta vaatii jotain modauksia.
Jossain oli jotain linkkiä johonkin kuvaan mut se ei toiminut. Kellään sitä tallessa?

Tarvitseeko kannenpultit laittaa uudet? Venyykö vai paukkuu?

Käykö siihen -86 1.8 bensa passatin loota? vai mistä löydän siihen sopivan 5-lovisen? Minkälaista kytkintä kannattaa laittaa nyt samalla, 200mm kytkin ei kestänyt. 210? vai 200mm sintteri?

Rakentelen pikkubudjetilla joten ARP:n kannenpultteja en tilaa, enkä sachsin kisakytkytintä.

viritysthreadi luettu, ja paljon muutakin, mut nämä jäi vaan askarruttaan.
kiitosta,,, Hepe
Viimeksi muokannut Henrier, 4.1.2008 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pohto
-
Viestit: 3
Liittynyt: 2.1.2008 22:14

ViestiKirjoittaja pohto » 2.1.2008 22:30

henrerillä on samaan aikaan samat ongelmat.
Mulla lakkas aamulla tulemaan golffiin kakkis vm85 td tulemasta lämmintä sisäle..
On kyllä oikutellu jo 700 kilometriä. lämmintä tulee sisälle ja lämmöt pysy kurissa mutta kovemman vedätyksen jälkeen lämmöt nousi ja puhalsi vaan kylmää kabiiniin.

Tuolla holy smoken puolella oli vanhaksi mennyt linkki miten tää aaz-koneen pahvi kävisi 1.6td:hen ja siis palasäätöiseen kanteen.

Henrier
-
Viestit: 8
Liittynyt: 2.1.2008 21:40

...jatkoa.

ViestiKirjoittaja Henrier » 3.1.2008 8:24

mun käsittääkseni mun koneessa hydrauliset nostimet (eli palasäätöiset?).

No pitää katsoo jos joku pamauttaa sen tänään auki ni näkee mitä siellä oikeasti on tapahtunut.

Ja siitä passatin lootusta vähän kiinnostas et jos se käy niin käykö vetarit vai joutuuko ehtimään jostain lyhyemmät (jetan, golffin vai ihanko caddyn?). Nekin ääntää.

pieni ei ymmärrä, pakko kai koittaa.

pohto
-
Viestit: 3
Liittynyt: 2.1.2008 22:14

ViestiKirjoittaja pohto » 3.1.2008 9:54

Siinä on toi tarkoittamani linkki. hydraulisillanostimilla olevaan ei tarvi tehdä ilmeisesti mitään.

hydrauli nostin on hydraulinen ja mekaaninen on palasäätöinen.


http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=2525

Henrier
-
Viestit: 8
Liittynyt: 2.1.2008 21:40

halki poikki.

ViestiKirjoittaja Henrier » 6.1.2008 20:59

kansi irti ja halkeemia hirveesti. jokainen venttiilinväli säröllä, 2 ja 3 pytyssä myös poikittaishalkeamat venttiililtä kohti hehkua.

eikös vaparin kansi ollutkin sama eli siitä saan kannen heittämällä?


....välillä tympii.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 51 vierailijaa