- Ota ratti irti, keskiö on muovikynsillä joita voit avittaa meisselillä, varo ettei töötin jouset lennä hukkaan
- Ratin mutteri on 24 mm joten sellainen hylsy tarvitaan, mieluusti pulttipyssyllä irti
- Nyt pääset irroittamaan viikset sähkökytkimineen. Halvat motonetissa, joten nekin kannattaa vaihtaa.
- Näkyville jää booritettu holkki, joka pitää virtalukkoa paikallaan. Lämmitetään...

- Lukkopihdit ja ulosvetäjä ja varovasti irti, kuvasta poiketen kaksisakarainen toimii paremmin. Holkin kynsi on niin pieni, ettei ulosvetäjä saa siitä otetta ilman pihtejä.

- Lopulta holkki irtoaa, ja jousi sekä virtalukko
- Virtalukon sisällä on ruuvi, joka pitää sen pohjan paikallaan.
- Lopuksi osat takaisin, siis uudet osat vastaavassa järjestyksessä, ja mystiset sähköt ovat historiaa...ainakin tuolta osin.
Muutama lisäkuva löytyy tuolta.