moottorikelkan myyminen venäjälle?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

lep4ste
-

moottorikelkan myyminen venäjälle?

ViestiKirjoittaja lep4ste » 20.11.2007 20:45

eli minulla on kelkka myynnissä ja tänään soitettiin venäjältä ja ostaja haluais ostaa kelkkani ja viedä sen sitte venäjälle, miten minun pitäisi toimia? teenkö normaalit kaupat, eli täytän ilmoitus osan ja luovarin ja rahat saatuani käteen allekirjoitan kauppakirjat ja ilmoitusosan vai pitääkö minun ruuvata kilvet irti antaa ostajalle vain luovari matkaan ja pitää itellä ilmoituosa jolla sitten poistan kelkan rekisteristä vai hoitaako ne sen tullissa?

Pete I
-

ViestiKirjoittaja Pete I » 21.11.2007 22:18

Soita tulliin ja kysy? Henk. koht. itse veisin kilven pois kotimaassa niin eipähän menis väärinkäyttöön ainakaan. Se varmaan on rushkille sama onko siellä lappua tai ei?

Rpnt
-

ViestiKirjoittaja Rpnt » 22.11.2007 7:10

Joo eli muuten menee aika lailla normaalisti mutta vie ne kilvet ite pois koska ne ei mene missään tapauksessa venäjän puolelle.poista rekisteristä se sekä tee ihan kunnon todistus siitä että olet myynyt sen ryssiin koska rajalla syynätään noi tarkasti.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”