no niin. taas pierburgi asiaa....
eli auto on -87 ja 1.6:lla koneella. pierburgin 2e kaasari.
kylmänä auto käy nätisti mut kierrokset lähtee nousemaan ja jämähtää noin 2000rpm:n aika nopeasti. vaihdoin jo kertaalleen kaasarin jonka väitettiin toimivan mutta ei auttanut. onkohan sekin sökö vai missä ongelma...
ja toinen juttu vielä... eikös se näin ole että kansipahvi falskaa jos paisuntasäiliöstä nousee savua....
että näin.
mk2 1.6 ja korkea tyhjäkäynti
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Ite ostin aikoinaan ihan piruuttani tuommosen 1.6 kaasari kolffin, jotta pääsis kokeilemaan kerranki tuota loistavaa pierpurkin ropaamista :) Aihio oli hyvä, 100km matkalla keskinopeus oli 50km/h ja kulutus jotain 20 litraa, kun hyyty joka nyppylään ja jääti minkä kerkesi.
Tuosta kierroksien huutamisesta, mikäli kaasarista on irti/paskana muutama alipaineletku sieltä kaasarin takaa niin sillon huutaa (korjausoppaan käyttämä termi "nopea joutokäynti"). Tai jos on irti se yks sähköliitin siitä ihan vierestä. Konepelti ylhäällä autoa edestäpäin katsoessa siis kaasarin vasemmalla puolella takana.
Moneen aikasempaan topikkiin tullu kerrattua toimenpiteet millä ainakin omani sain iskuun, ja luultavasti haulla vielä löytyvät..
Tuosta kierroksien huutamisesta, mikäli kaasarista on irti/paskana muutama alipaineletku sieltä kaasarin takaa niin sillon huutaa (korjausoppaan käyttämä termi "nopea joutokäynti"). Tai jos on irti se yks sähköliitin siitä ihan vierestä. Konepelti ylhäällä autoa edestäpäin katsoessa siis kaasarin vasemmalla puolella takana.
Moneen aikasempaan topikkiin tullu kerrattua toimenpiteet millä ainakin omani sain iskuun, ja luultavasti haulla vielä löytyvät..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa