Onko afn koneessa lämmitysvastusta? +huohottimen vastus
Valvoja: ffp jäsenet
Onko afn koneessa lämmitysvastusta? +huohottimen vastus
Eli lämmöt nousee aika hitaasti, uusi termostaatti ja lämpötila-anturi on vaihdettu. Mutta onko noissa jokin vastus mikä lämmittää jäähdytysnesteitä? Ja jos niin missä kohti? Egr on tulpattu. Onko ainut vaihtoehto laittaa pahveja syylärin eteen ja auttaako pahvit välijäähyn edessä? Vai onko muita vinkkejä saada lämpiämään nopeemmin?
Viimeksi muokannut Kaaleppi, 5.11.2007 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ok. Pitääne käydä ne tilaa, jos se auttas. Tuskin niitä on ikinä vaihdettu. Egr on niin paskana ettei voi tulppausta ottaa pois. Entäs toi huohottimen lämmitysvastus kun sitä ei ole ollenkaan, auto ollut 2001 asti suomessa eikä ole ollut ongelmia mutta kannattas vissiin laittaa? Saako muualta kun merkkiliikkeestä, makso muistaakseen reilun 100 euroa.. Tai jos jollain löytyy niin voi tarjota. Käykö suoraan siihen letkuun mikä on paikallaan vai joutuuko vaihtaa senkin?
Joku näemmä kiinnostui samasta asiasta, eli tuossa vastaavasta juttua:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=57481
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=57481
Tuossa audiclubin topikissahan ne varaosanumerot on näköjään mainittu.
Itse täysin amatöörinä löysin ne etkasta n. minuutin tutkimisella. Ei voi kuin nauraa merkkiliikkeen toiminalle, itse olisin jopa vittuillut jos noin uunoja ovat.
Mutta tässä ny kertauksen vuoksi ne:
N 102 130 02 glow plug for vehicles with glow plug heater (Bosch 17,61e)
N 102 130 01 sama tuote beru valmistajana.
Itse täysin amatöörinä löysin ne etkasta n. minuutin tutkimisella. Ei voi kuin nauraa merkkiliikkeen toiminalle, itse olisin jopa vittuillut jos noin uunoja ovat.
Mutta tässä ny kertauksen vuoksi ne:
N 102 130 02 glow plug for vehicles with glow plug heater (Bosch 17,61e)
N 102 130 01 sama tuote beru valmistajana.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”