elikkä itellä oli tälläinen visio pohjan kunnostamisesta...ampuuko tää yli ja mitä mieltä yleensäkkin tämmöisestä laitosta eli
1 . pohja hiekkapuhalletaan täysin pellille
2. reijät jos niitä on hitsataan
3. pohja maalataan ruosteenesto/happomaalilla
4. hitsattujen paikkojen saumat käydään esim koriliimalla/sikaflexillä läpi
5. maalataan 2 komponentti pohja maali
6. maalataan 2 komponentti maali
7. dinitroll suojaus koko pohjalle + ruosteeneston kuivuminen
8. kivenisku massa päälle
tuommoista hommaa mietiskelin....onko tuo vähän liian raju pohjan käsittely esim tarviiko tuon 2 kompponentti pohjamaalin päälle ees vetää enään mitään väriä vai suoraan sen päälle ruostesuojaus??!
kommentoikaa ja antakaa vinkkejä hyvistä pohjan kunnostamis nikseistä!
kyseinen auto tulee vain ja pelkästään talvikäyttöön joten en viitsisi alkaa tekemään paskoja pohjia turhan takia...on aika iso urakka kummiskin!
pohjan kunnostaminen+ruostesuojaus
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 18 vierailijaa