Corrado diesel?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

Corrado diesel?

ViestiKirjoittaja Nall3 » 10.10.2007 21:51

tuli tällänen villi idea diisselöidä corrado ku autoahan on tehty v6 koneella ni eikai pitäis olla mahdoton saada leimaa jollekin 2.5tdi koneelle?? olis meinaan kiva kärry ku sais ~samat tehot kun valonviejälläkin on=) onko mahdoton tehtävä sähköjen kanssa? 2.5 konehan taitaa olla kevyempi kun vr6 kone ettei menis akselipainot yli... auto on vm:92 joten vähäpäästönen pitäis olla jne....

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 10.10.2007 22:19

Vähäpäästöisyys ei sinällään ole ongelma, jos uudemman tekniikan vaihtaa.
Virittelyä se kyllä rajoittaa.

Puuhastelua kyllä riittää, moottorikiinnikkeet yms..
Kone + loota volvosta, ja ecu vw:stä. :)


Edit. jos hommaan ryhdyt, niin mä voin kyllä autella niiden sähköjen kanssa. :)
Viimeksi muokannut LM, 10.10.2007 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 10.10.2007 22:21

Eikös 2.5tdi oo rivikone? Voi olla ahdasta istuttaa semmonen konehuoneeseen...

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 10.10.2007 22:22

eli mahdollisuuksia olis??? ois vaan niin magee peli... mitenköhän vetarit jne...? pitää huomenna soitella volkkarille ja käydä yhen tutun katsastus ukkelin kaa juttelemassa..=)

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 10.10.2007 22:43

Golfista:
Kuva

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 10.10.2007 22:51

on kyllä hienon näkönen asennus=) eli mahtuu kun nenä päähän...prosentteja tulee noin 19% jos vaihtaa laatikon ja koneen..ainakin ennen tullu ton verran vastaavista vaihdoista. jarruthan piisaa leimalle tollasenaan....

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 11.10.2007 22:28

eipä ihan onnistu noin vain tää projekti=/ kävin vw liikkeessä kyselemässä tosta muutoksesta ni vastaus oli ettei onnistu.soitin volkkarin pääpaikkaan niin siellä oli ihan fiksun olonen tyyppi ja kummasteli tätä mun ideaa mut sano että pitäis ottaa koneitten painot selville,jarrut menis näillä vakiolla mutta jouset pitäis olla jotkut mallia transportteri...tää mun corrado on tuontipeli ni niissä on jotkut omat muutos prosentit ettei se ala sadasta vaan ihan jostain muusta.1.9td jos heittäis keulalle ni siit tulis muutosprosentteja vain koneen verran ja se ois läpihuuto juttu. perkkeles ku en kerenny tänään käydä juttelemassa tutun katsastus ukon kanssa et saisinko käyttää ton 136hp+20% jos vaikka virittäis 1.9td ja veis siitä jonkun 150heppasen dynolapun ni sais otteelle ton verran coolereineen jne...ni ois helpompaa viedä leimalle jatkossakin...vois olla aika vekotin ajettava diisseli tolla corradon laatikolla=) mut pysytään vielä tossa 2.5tdi suunnitelmassa niin kauan ku saan kaikki liput ja laput et näkee onnistuuko toi vai ei....


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa