Putkistoja tekeviä firmoja Tampereella?
Valvoja: ffp jäsenet
Putkistoja tekeviä firmoja Tampereella?
Onko Tampereella putiikkia, joka tekee autokohtaisen putkiston? Custom, tai vakio, tai ihan minkä vaan..
Yritetty hieman muuttaa otsikkoa, jos vastaisi enemmän kyselyä.
Tiedän, että muutamista kaupungeista vielä löytyy pakoputkipuljuja, jotka tekevät aika sopivaan summaan kokoputkiston, omilla tai itse tuomillasi vaimentimilla siinä koossa kuin haluat. Onko tietoja onko Treen seudulla sellaisia vielä jäljellä?
Tiedän, että muutamista kaupungeista vielä löytyy pakoputkipuljuja, jotka tekevät aika sopivaan summaan kokoputkiston, omilla tai itse tuomillasi vaimentimilla siinä koossa kuin haluat. Onko tietoja onko Treen seudulla sellaisia vielä jäljellä?
Omat kokemukset ovat olleet ostoputkia (siis kyseessä olisi hieman originellia suuremmat putkihalkaisijat eli viriputkesta kysymys..) halvempia, mutta aikaa niistä kyllä on kohta 6-7 v., joten voipi olla nuo käsityöpajat loppuneet tai hinnat nousseet..
Ei taida olla noissa korjaamoissa yms. nyrkkipajoissa olla taivutusvehkeitä, joten sitten on ihan sama itse hitsailla valmiista motonet-osista.
Ei taida olla noissa korjaamoissa yms. nyrkkipajoissa olla taivutusvehkeitä, joten sitten on ihan sama itse hitsailla valmiista motonet-osista.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”