Pieniä sähköongelmia ym. Seatissa

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Nakki Makkara
-

Pieniä sähköongelmia ym. Seatissa

ViestiKirjoittaja Nakki Makkara » 11.9.2007 8:18

Pieniä toimintahäiriöitä autossani (Toledo -00 1.6), jotka olisi hyvä saada kuntoon talvea ajatellen.

- Kumpikaan penkinlämmitin ei toimi, paitsi apukuskin puolella sen verran, että selkänojan alareunasta lämpenee vain vähän 5-asennossa.
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi. Patterit vaihdettu ohjaimeen, ja valo vilahtaa napeista. Keskuslukitus toimii kyllä muuten kuskin ja takaluukun lukoista kääntämällä.
- Kuskin puolen jalkatila on märkä, aivan penkin edestä. Olen tehnyt lovet ovitiivisteiden alareunaan, jotta vesi valuisi oikein pois ulkopuolelle. Silti vettä tulee jostain.?

Voiko näillä asioilla olla jotain yhteyttä? Mitä toimenpiteitä suosittelette kullekin vialle? Apu olisi tosiaan tarpeen, kiitokset etukäteen auttajille.
Viimeksi muokannut Nakki Makkara, 11.9.2007 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Paanu
-

ViestiKirjoittaja Paanu » 11.9.2007 12:53

Itsellä oli ostettaessa kaikki noi samat viat. Sama auto. Penkinlämmititimen elementti on paskana (on vieläkin). Kauko-ohjaimen lähetin oli paskana, 58 eur. Metroautosta. Vesi tulee tod. näk. kaiuttimen reiästä, eli ovipahvi pois, kajarin korokerengas pois (on popniiteillä kiinni), silikoonia väliin. Itse kyllä irroitin sen sisäpellinkin ja laitoin myös sen ja oven väliin silikoonia. Toi silikoonihoito kannattais tehdä kaikkiin oviin, mulla ainakin tihkui kahdesta ovesta.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”