Lasien tummentajaa Vaasasta?
Valvoja: ffp jäsenet
Lasien tummentajaa Vaasasta?
Kolmosfarkusta pitäisi tummentaa uudelleen takalasi,takasivulasit sekä takaovien pikkulasit koska tummennutin työkaverin tutulla ja mulkku kusetti laittamalla halpakalvoa joka jo nyt haalee ja takalasikin neljästä palasta.
Iteltä ei homma onnistu jos lasit paikoillaa joten jos kokemusta hommasta niin yv:tä vaan.
Kalvoksi suunnittelin Gilan takuukalvoja ja puran kaikki valmiiksi että ei muuta kun asennus.
Firma ottaa hommasta 200e kalvoineen, tekeekö joku halvemmalla?
Iteltä ei homma onnistu jos lasit paikoillaa joten jos kokemusta hommasta niin yv:tä vaan.
Kalvoksi suunnittelin Gilan takuukalvoja ja puran kaikki valmiiksi että ei muuta kun asennus.
Firma ottaa hommasta 200e kalvoineen, tekeekö joku halvemmalla?
ite suosittelisin firmaa, niissä kuitenkin ammattilainen hoitaa homman ja antaa takuunki perään.
jos välimatkalla ei niinkään väliä, niin voisin lämpimästi suositella turun suunnalta ( liedosta ) erästä http://www.mainoxipaikal.fi, taitaa päästä alle 350e mutta jälki on sen mukaistakin, ja kalvon saa valita itse. takuuta tulee reilusti mukaan kans.
jos välimatkalla ei niinkään väliä, niin voisin lämpimästi suositella turun suunnalta ( liedosta ) erästä http://www.mainoxipaikal.fi, taitaa päästä alle 350e mutta jälki on sen mukaistakin, ja kalvon saa valita itse. takuuta tulee reilusti mukaan kans.
No työkaveri tummennutti audin lasit ja näytti ok joten vein samalle kaverille, hyvin on muuten tummennettu mutta CD-CARDIC kalvoja käytti ja nyt haaleet ja takalasinkin neljästä palasta 1 on erivärinen eli otettu eri rullasta.
Olisin vienyt omat kalvot mutta työkaverin mukaan käytti laatukalvoa, paskat.
En ymmärrä miksi pitää paskakalvoja edes laittaa, mun mielestä ne on hankalempi laittaakkin verrattuna parempilaatuisiin.
Täytyy vissiin ite yrittää,muutamia laseja on tullu tummennettua mutta ovat olleet irti olohuoneen pöydällä.
Olisin vienyt omat kalvot mutta työkaverin mukaan käytti laatukalvoa, paskat.
En ymmärrä miksi pitää paskakalvoja edes laittaa, mun mielestä ne on hankalempi laittaakkin verrattuna parempilaatuisiin.
Täytyy vissiin ite yrittää,muutamia laseja on tullu tummennettua mutta ovat olleet irti olohuoneen pöydällä.
Viimeksi muokannut -jarkko-, 24.8.2007 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo nähty on ja kuinka hienosti ne vihertääkään = haalistuvat erittäin tummat cd-cardicin kalvot (soitin ja kysyin mitä kalvoja käyttävät).
Kyselin tuossa armeija kaverilta jos mies tummentais kun on valehtelematta vuosien saatossa tummentanut yli 50 autoa mutta jostain kumman syystä enää ei kiinnosta.
Gilan laatukalvot volsuun tulis maksamaan noin 40e (3 lasia).
Kyselin tuossa armeija kaverilta jos mies tummentais kun on valehtelematta vuosien saatossa tummentanut yli 50 autoa mutta jostain kumman syystä enää ei kiinnosta.
Gilan laatukalvot volsuun tulis maksamaan noin 40e (3 lasia).
en tie kuumentamisesta mut edesmenneeseen a3:seen laitettiin etulasit tummiksi kaverin kanssa just tolla Gilan kalvolla ni muuten onnistus helvetin hyvin mutta se kalvo naarmuuntu vaikka oli kumilasta missä huopa päällä millä sitä siihen akkunaan pläästittiin..3M kalvoilla kun laitettiin takalasit ni ei jäänyt naarmuakaan..en tiedä mistä sitten mahtaa johtua..tähän uuteen autoon tummennutin ne liikkeessä,raisiossa sellanen ku tomi monto..on kyllä asiallista jälkeä..
Jep ja onkos tuo Gila samaa kun mun mielestä samalta merkiltä tulee cpf tai joku tuon merkkinen kalvo joka made in usa. Oli helppo laittaa ja mun mielestä paksumpaa kun halppiskalvot.
Täytyy nyt kattoa kun liiton korotus pamahtaa tilille jospa tuon veis ammattilaiselle, ensviikolla on 4-pyöräsuuntaus ja etujarrutkin pitäis uusia, nastarenkaat olis ostolistalla myös.
Täytyy nyt kattoa kun liiton korotus pamahtaa tilille jospa tuon veis ammattilaiselle, ensviikolla on 4-pyöräsuuntaus ja etujarrutkin pitäis uusia, nastarenkaat olis ostolistalla myös.
Gila on made in USA ja ainakin SR-laatuisena tuntuu laatutavaralta. Tuolla Gilan 50% SR-kalvolla ajattelin itse tummennella. Nähtäväksi jää, teenkö itse erehdyksen kautta oppimalla vai annanko jollekkin toimeksiannon noista. Kalvolle ei tässä tapauksessa paljoa tarvitse hintaa laskea, että muutamaan kertaan voisi harjoitellakkin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”