Mistä moottori?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä moottori?
Kaveri kyseli, mistä kannattaisi kysellä VAG moottoria, tässä tapauksessa 1.8T:tä. Löytyykö jotain Japan Moottorituonnin tapaisia firmoja, joilta voisi VAG-koneita kysellä?
http://www.valko.fi/ tuolla on ainakin välillä myynnissä
Typerä kysymys väärään topicciin: Katsoin, että tuolla oli 1.9TDi boran moottori ja itselläni on 1.6 bensiini niin onko mitenkään yleensäkään mahdollista swapata bensasta dieselkoneeseen? (Muuta kuin autoa vaihtamalla..) :)
En varmaankaan tätä lähde toteuttamaan, mutta tuumiskelin vain että joutuuko vaihtaan 99% auton osista uusiin jos meinaa vaihtaa..?
(Pliis ei sit mitää viisasteluja haluan vain suoran vastauksen :))
En varmaankaan tätä lähde toteuttamaan, mutta tuumiskelin vain että joutuuko vaihtaan 99% auton osista uusiin jos meinaa vaihtaa..?
(Pliis ei sit mitää viisasteluja haluan vain suoran vastauksen :))
Ite vaihdoin joskus -88 passattiin -96 TDi-tekniikan. Johtosarjat meni "melkein" heittämällä, polttoainelinjat sekä tankki jäivät sellaisenaan.. Alkuperäisessä kaasarikoneessa kun ei ollut mitään sähköpumppuja ja paluulinjatkin oli valmiina.
Uudemmissa autoisa onkin sitten hieman enemmän duunia noitten polttoainelijojen ym. kanssa (sähköiset bensapumput ym), mutta eipä se niissäkään mikään ameriikan temppu ole. Varsinkin, jos on saman mallisarjan auto josta romut ottaa, niin sopivat heittämällä kun vaihtaa vain.
Uudemmissa autoisa onkin sitten hieman enemmän duunia noitten polttoainelijojen ym. kanssa (sähköiset bensapumput ym), mutta eipä se niissäkään mikään ameriikan temppu ole. Varsinkin, jos on saman mallisarjan auto josta romut ottaa, niin sopivat heittämällä kun vaihtaa vain.
ostin tuttavan transportteriin tehdaskorjatun vaihtokoneen sen kummemmin ihmettelemättä eBayn kautta sofort-kauffilla, ja kuljetutin Lillbackalla.
kannattaa kuitenkin sopia nouto/kuljetus etukäteen, kun kaikki sakemannit ei osaa buukata rahtia suomeen.
jos eivät osaa, tai ehdottavat rahdin hinnaksi yli 300€, niin soita Lillbacka Global Transportille. rahti maksaa siinä 150-250€ riippuen kollin painosta ja kuljetettavasta matkasta. puhelinnumero löytyy googlellla.
kannattaa kuitenkin sopia nouto/kuljetus etukäteen, kun kaikki sakemannit ei osaa buukata rahtia suomeen.
jos eivät osaa, tai ehdottavat rahdin hinnaksi yli 300€, niin soita Lillbacka Global Transportille. rahti maksaa siinä 150-250€ riippuen kollin painosta ja kuljetettavasta matkasta. puhelinnumero löytyy googlellla.
"noista jarruista ja alustasta en tiedä, mut tekniikka käsittääkin sitte aika laajalti muutakin kun sen koneen ja laatikon eli mm. ecut,virtalukot, johtosarjat ym. ja kaikki käsittääkseni. Sen jälkeenhän auto on aikamoinen prosenttihirviö."
täh? ensimmäinen asia. jarruista ei ainaskaan prosentteja pitäisi nykyään mennä, alustasta en ole 100% varma. ja mitä noita 1.3 kakkikseen tekniikoita on vaihettu 16v gtiksi niin 27% on selvitty. ja onko näin että nykyään saa mennä 50% ennenku tulee ongelmia katastushommissa? tosin maahantuojalta/liikkeestä tarvit laput että mitä eroa autoissa vakiona on.
täh? ensimmäinen asia. jarruista ei ainaskaan prosentteja pitäisi nykyään mennä, alustasta en ole 100% varma. ja mitä noita 1.3 kakkikseen tekniikoita on vaihettu 16v gtiksi niin 27% on selvitty. ja onko näin että nykyään saa mennä 50% ennenku tulee ongelmia katastushommissa? tosin maahantuojalta/liikkeestä tarvit laput että mitä eroa autoissa vakiona on.
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Ei ole kanta-autotarkistusta, eikä kannata muutenkaan ressailla niistä prosenteista. Uusien säännösten mukaan korikehikkoon saa vaihtaa melkein kaiken, eikä siltikään pauku prosentit yli 50%.
Tuolta voi tutkailla nykyään voimassa olevia säännöksiä.
Tuolta voi tutkailla nykyään voimassa olevia säännöksiä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa