Passat 3b -99 tdi VANTEET
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3b -99 tdi VANTEET
Aluperäiset peltivanteet kokoa 195/65/15, täytys saaha hiukan komeemmaks mutta ajonautinnosta ei haluta tinkiä. Mielellään hiukan kookkaampaa vannetta ja rengasta saisi olla. Jousitus toimii mainiosti ja sama tuntuma olisi hyvä pitää, joten mikä neuvoksi? monia vanteita ja renkaita ei huvita ostaa kokeilun vuoksi.
Varmaa jotku 17" vanteet matalaprofiilikumeilla niin ajonautinto ehkä hieman heikkenee mutta sen jokainen luultavimmin on valmis luopumaan kun vähä komiampaa saa tilalle ;)
(Mutta ei ole silti mikää kivireki 17" vanteilla, ittellä 19" ja suht kivireki on mutta eipä tuo haittaa muutako sorateillä..)
Esimerkki Vanteet + Renkaat
(Mutta ei ole silti mikää kivireki 17" vanteilla, ittellä 19" ja suht kivireki on mutta eipä tuo haittaa muutako sorateillä..)
Esimerkki Vanteet + Renkaat
Itsellä MAM MT2 17" vanteet ja 8" leveät. ET 35 muistaakseni.
Kumeina 225/45 Nexenit.
Hieman tuli uraherkemmäksi, rengasmelu kasvoi ja jämäkämpi. Mutta en koe missään määrin huonoksi ja epämiellyttäväksi ajettavaksi. Olen kyllä tyytyväinen etten ottanut 18" vannetta. Olisi takuulla huonompi. Itse en tykkää käyttöautossa liian jämäkästä menosta. Seuraavaksi saatan kokeilla 215 rengasta, urissa vetely on ainoa joka noista edellä mianituista oikeasti hieman häiritsee.
Kuva:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
Kumeina 225/45 Nexenit.
Hieman tuli uraherkemmäksi, rengasmelu kasvoi ja jämäkämpi. Mutta en koe missään määrin huonoksi ja epämiellyttäväksi ajettavaksi. Olen kyllä tyytyväinen etten ottanut 18" vannetta. Olisi takuulla huonompi. Itse en tykkää käyttöautossa liian jämäkästä menosta. Seuraavaksi saatan kokeilla 215 rengasta, urissa vetely on ainoa joka noista edellä mianituista oikeasti hieman häiritsee.
Kuva:
http://koti.phnet.fi/levis/passat%20tdi ... %20net.jpg
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”