Joo, eli tuon Boschilaisen syöttöpumpun kaasuvivun stefa on tullut tiensä päähän. Pumppu vuotaa naftaa ihan kiitettävästi sieltä akselin juuresta...
Osia saa kaupasta ja ne saa itsekin vaihdettua, mutta : tarviiko se pumppu nostaa pöydälle vaihtoa varten vai saako remontin tehtyä kohtuudella pumppua irrottamatta ?
Mitähän mahtaa maksaa osat ?
Onko jollain antaa suuntaa, paljonko maksais vaihtotyö ?
T4 2.4D - syöttöpumpun kaasuvivun stefa
Valvoja: ffp jäsenet
tarviiko se pumppu nostaa pöydälle vaihtoa varten vai saako remontin tehtyä kohtuudella pumppua irrottamatta ?
Ei tarvitse, onnistuu pienellä järkeilyllä kiinni ollessa. Ergonomia tosin on aika kaukana tuon suorituksen aikana.
Mitähän mahtaa maksaa osat ?
Jos en ihan metsään muista niin ~40e kaasuakselin ja holkin kanssa, ei nimittäin useinkaan riitä pelkkä tiivisteen vaihto kun se akselikin tuppaa kulumaan...
Onko jollain antaa suuntaa, paljonko maksais vaihtotyö ?
Itse kysyin vuosi sitten Tammer-Dieselistä ja vastaus oli >200€, ja aikaa tuohon ei itse tekemällä mene juuri tuntia enempää ja onnistuu ilman erikoistyökaluja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa