Jarrujen vaihto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Terza
-
Viestit: 45
Liittynyt: 20.5.2007 13:22

Jarrujen vaihto

ViestiKirjoittaja Terza » 20.5.2007 22:46

mk3. GTI:n jarrut mk3 Varianttiin. Onko hankala tehä taakse ku farkus on rumpujarrut. Joku hinta arvio olis kans hyvä saada jos joku on tehny kyseisen homman.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 20.5.2007 23:04

Eikös se ole helpoin metsästää koko akseli ja vaihtaa. Kai se luultavasti käy farkkuun. Paremmin tietävät korjatkaa.

Maikki
-
Viestit: 1074
Liittynyt: 23.7.2003 10:59

ViestiKirjoittaja Maikki » 21.5.2007 9:58

Haluatko ihan varmasti levyjarrut taakse = huolia ja murheita koko rahalla kun nuo III:n jarrusatulat on käsijarrun osalta sellainen belsebuubin keksintö ettei tosikaan?

Jos jakoa haluat muuttaa niin tekee rumpuihin 5x100 jaon. Ei inssi sitä kuitenkaan huomaa ;)

mv
-
Viestit: 167
Liittynyt: 25.7.2003 13:35

ViestiKirjoittaja mv » 21.5.2007 16:06

Variantissa eri akseli, ei käy. Ota gti:stä pelkät navat, satulat ja levyt. Pitäis mennä heittämällä kiinni. Käsijarruvaijerit vr6 mallin farkusta.

Terza
-
Viestit: 45
Liittynyt: 20.5.2007 13:22

No sitte....

ViestiKirjoittaja Terza » 21.5.2007 20:04

Jos ne levyt on takana ohan Shaisea ni en taida sit lähtee tekemään..

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 21.5.2007 20:09

No en nyt kyllä sanoisi että ne levyt huonommat on. Kehnolla tuurilla ja huonolla pidolla varmaan ongelmia saattaa tulla. Levyt on aina levyt ja varmasti rumpuja paremmat. Ilmeisesti samoja ongelmia noissa kolmosen takalevyissä mitä kakkosessakin (?). Ja kyllä ne kunnossa pysyy kun vaan muistaa käyttää sitä käsijarrua säännöllisesti. tai ainakin mun kakkosessa pysyi...

Maikki
-
Viestit: 1074
Liittynyt: 23.7.2003 10:59

ViestiKirjoittaja Maikki » 21.5.2007 21:08

peltikeulapassatissa on samat satulat kuin III:ssa enkä hirveästi kehuisi. Sain uusia molemmat satulat käsijarrumekanismin jumimisen vuoksi vaikka käsijarrua tulikin käytettyä paljon.

III-variantissa 90hv TDI:ssä abs:t, 256 etulevyt ja rummut takana oli ihan riittävä ja ennenkaikkea toimiva yhdistelmä.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 21.5.2007 22:19

Mulla on satulat -99 Ibitza:sta ja ovat uudempaa mallia mitä kolmoskoppasen omat ja ainakin toistaiseksi toimineet hyvin

Terza
-
Viestit: 45
Liittynyt: 20.5.2007 13:22

ViestiKirjoittaja Terza » 23.5.2007 18:53

Rumpujen toiminnassa ei mitään vikaa. Tehokkuutta lähinnä aattelin. Ja vähän näyttävyyttä. Eteen ehkä tulos sportti levyt.

bladi
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 2.1.2008 20:06

Jarrulevyt

ViestiKirjoittaja bladi » 2.1.2008 20:28

Aattelin kysyy teiltä jotka tiedätte!!
Eli auto vw golf IV vm.01 1.6 Pitäs jarrut vaihtaa..
Kumpi jarrulevy pitänee ostaa 256mm vai 280mm?? Sitten vielä toinen.
Jarrupalasarjoja näytti olevan kaksi erinlaista tunnistimella ja ilman. Onko kyseessä tunnistin mikä tunnistaa palojen olevan kuluneet vai mitkä?? Jos kyseessä on tunnistin minkä pitäisi tunnistaa palojen kuluneisuus niin miksiköhän se valo ei tällä hetkellä pala. On kuiteskin jo pidemmän aikaa (n.1,5kk) jarrut rahisseet.
Kiitokset jo etukäteen!!!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa