Työsuhde diesel hintaluokassa alle 35000€ (alle 500€/kk)
Valvoja: ffp jäsenet
Työsuhde diesel hintaluokassa alle 35000€ (alle 500€/kk)
On tullut ajankohtaiseksi hommata työsuhde (käyttöetu) auto.
Diesel siis hakusessa (firma maksaa verot). Bensavehkeetkään ei ole laskuista pois, mutta sitten pitäisi tuon käyttöedun olla 450€/kk luokkaa että kannattaa.
Vaihtoehtoina:
- Seat Altea XL 2.0tdi (stylance+sportup)
- Seat Toledo 2.0tdi DSG (business reference)
- Skoda Octavia Combi 1.9tdi (Elegance+dyn pack2)
- Joku muu, mikä?
Jos sulla on siis kokemuksia (hyviä tai huonoja) tai hyviä ehdotuksia, niin kerro ihmeessä.
Autossa pitäisi olla tilaa lastenvaunuille, turvaistuimelle (jopa kahdellekin) ja joskus koiralle.
Diesel siis hakusessa (firma maksaa verot). Bensavehkeetkään ei ole laskuista pois, mutta sitten pitäisi tuon käyttöedun olla 450€/kk luokkaa että kannattaa.
Vaihtoehtoina:
- Seat Altea XL 2.0tdi (stylance+sportup)
- Seat Toledo 2.0tdi DSG (business reference)
- Skoda Octavia Combi 1.9tdi (Elegance+dyn pack2)
- Joku muu, mikä?
Jos sulla on siis kokemuksia (hyviä tai huonoja) tai hyviä ehdotuksia, niin kerro ihmeessä.
Autossa pitäisi olla tilaa lastenvaunuille, turvaistuimelle (jopa kahdellekin) ja joskus koiralle.
Tärkeintähän on että sinulla on sopimuksessa pykälä että saat remonttien ajaksi sijaisauton käyttöön. Nämähän nyt on tälläisiä romuja, jotka viihtyy pajalla :)
Itsellä siis Skoda Octavia Combi 2,0tdi (Elegance+dyn pack2) ja tyytyväinen ollut.
Meillä kaksi turvaistuinta, lastenrattaat, mutta ei koiraa ja hyvin mahtuu.
Tuohon saa todella hyvän "metallikalterin" kontin ja takapenkin väliin joten voi rauhassa pakata vaikka kattoon asti täyteen. Ei rämise ja silti helppo irroittaa tarpeen niin vaatiessa.
Itsellä siis Skoda Octavia Combi 2,0tdi (Elegance+dyn pack2) ja tyytyväinen ollut.
Meillä kaksi turvaistuinta, lastenrattaat, mutta ei koiraa ja hyvin mahtuu.
Tuohon saa todella hyvän "metallikalterin" kontin ja takapenkin väliin joten voi rauhassa pakata vaikka kattoon asti täyteen. Ei rämise ja silti helppo irroittaa tarpeen niin vaatiessa.
-
- -
Itse taas mitä olen päässyt puolentoista vuoden aikana ajamaan tuollaista 2.0TDI DSG Octaviaa, niin ei mitään valittamista, ja ko. laatikko on omasta mielestä loistava, toimii erittäin hyvin ko. konen jatkeena. Eli makuasioitahan nämä näköjään. Olen vetänyt autolla peräkärryä ja raskaitakin kuormia, ja DSG on toiminut siinäkin hommassa loistavasti, sen suhteen ei mitään valittamista. Autossa ei ole ollut mitään muuta vikaa, paitsi molemmat kaukosäädinosat avaimista on menneet rikki, eli voin ainakin omasta puolesta suositella.
http://www.seatclubfinland.com
Tervetuloa joukkoon.
Tervetuloa joukkoon.
Ei pahaa sanottavaa Altea XL:stä. Varsinkin Sport-Upina huomattavasti Octaviaa jämäkämpi alusta, paremmat sisätilat ja edullisempi. Mukava auto ajella kaikinpuolin. Itse kyllä ottaisin sen normaali Stylancena DSG:llä jäisi käyttöetukin tasan 500€. Toki onhan Sport-Upin penkit paremmat, mutta.. Minä tosin olenkin laiska, enkä jaksa ite vaihdella vaihteita.
Sport-Upin ulkonäköseikat...
Löytysköhän intternjetin syövereistä hyviä kuvia Sport-Up Altea XL:stä?
Siis muitakin kuin mitä Seatin nettisivuilta löytyy. Liikkeessä ei ollut yhtään Sport-Uppia nähtävänä ja lähinnä kiinnostaisi kuinka paljon "madallus" ja 17" vanteet vaikuttava ulkonäköön, vai vaikuttavatko ollenkaan.
Jos löytyy, niin laitappa tännekin linkkiä, kiitos.
Siis muitakin kuin mitä Seatin nettisivuilta löytyy. Liikkeessä ei ollut yhtään Sport-Uppia nähtävänä ja lähinnä kiinnostaisi kuinka paljon "madallus" ja 17" vanteet vaikuttava ulkonäköön, vai vaikuttavatko ollenkaan.
Jos löytyy, niin laitappa tännekin linkkiä, kiitos.
Siinä näkyy olevan HS:n ottama kuva viime vuoden motor showsta.
Pari muuta kuvaa
ja täällä useampi lisää
p.s. etsimiseen meni googlen kuvahaulla n. 1,5min
Pari muuta kuvaa
ja täällä useampi lisää
p.s. etsimiseen meni googlen kuvahaulla n. 1,5min
No en tietenkään luule mitään tuommoista. Mutta alustan korkeudella on ulkonäköön aika paljon suurempi vaikutus, kuin sen alustan ajettavuudella, eikö?
Yllättävän moni laittaa madallusjousia/säädettäviä alustoja ihan vaan ulkonäön takia.
Vakiokorkuisena tuo Altea XL on aika traktori, siksi olen niin kiinnostunut Sport-Up alustan madaltavasta vaikutuksesta.
Yllättävän moni laittaa madallusjousia/säädettäviä alustoja ihan vaan ulkonäön takia.
Vakiokorkuisena tuo Altea XL on aika traktori, siksi olen niin kiinnostunut Sport-Up alustan madaltavasta vaikutuksesta.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”