Kuinkas tuollainen rojekti suoritetaan kotikonstein? Mitä täytyy irroittaa ja mitkä osat puhdistetaan ja millä välineillä/aineilla? Joidenkin huoltojen yhteydessä tuon puhdituksen jälkeen auto on paljon jouhevampi ajaa, pehmeämpi liikkeelle lähtiessä ja vaihteita vaihtaessa.
Auto: 1M toledo tdi -04
MAF anturin puhdistus kotikonstein?
Valvoja: ffp jäsenet
Google kertoo paljon asiasta ja varmaan "Search" auttais myös.
Jotkut ottavat itse sensorin irti ja putsaavat sen esim. sille tarkoitetulla sprayllä.
Toisilla taas ei ole sellaista avainta millä MAFfin saa irti, joten otetaan koko systeemi eli sensori sekä runko ja nakataan likoamaan alkoholiin, ei kossuun vaan isopropyliin.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1446627
Jotkut ottavat itse sensorin irti ja putsaavat sen esim. sille tarkoitetulla sprayllä.
Toisilla taas ei ole sellaista avainta millä MAFfin saa irti, joten otetaan koko systeemi eli sensori sekä runko ja nakataan likoamaan alkoholiin, ei kossuun vaan isopropyliin.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1446627
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
En löytänyt muutakaan sopivaa valmista topicia.
Joten.
Avasin/irrotin tuon golopallon MAFfin, että saa putsata CRC:n putsaus litkulla "ennakoivasti".
Ilmeisesti tehtaalta asti tiiviste ollu v*tullaan ja vetäny ilmaa välistä!
ks kuvat: http://tos.pp.fi/images/album/maf/
Maf oli survottu väkisin paikalleen ja tiiviste reiskattu.
Hyllystä löyty sopivan paksunen ja kokonen tiiviste jonka lykkäsin paikalleen.
VV-auton tädit sai taas ihmeteltävää reklamoinnin muodossa;)
Joten.
Avasin/irrotin tuon golopallon MAFfin, että saa putsata CRC:n putsaus litkulla "ennakoivasti".
Ilmeisesti tehtaalta asti tiiviste ollu v*tullaan ja vetäny ilmaa välistä!
ks kuvat: http://tos.pp.fi/images/album/maf/
Maf oli survottu väkisin paikalleen ja tiiviste reiskattu.
Hyllystä löyty sopivan paksunen ja kokonen tiiviste jonka lykkäsin paikalleen.
VV-auton tädit sai taas ihmeteltävää reklamoinnin muodossa;)
Näissä nyt on jo ihan omiksi tarpeiksi turbon vikoja. Tämäkin vielä.
No on ainakin vw:lle todisteet, että mistä se tuleva vika on peräisin.
Olis pitäny kuvata oikeella kameralla, suttua nokia laatua vain.
vv:n täti vastas:
No on ainakin vw:lle todisteet, että mistä se tuleva vika on peräisin.
Olis pitäny kuvata oikeella kameralla, suttua nokia laatua vain.
vv:n täti vastas:
Hei Tuomo Saarinen!
Kiitos palutteestanne. Pahoittelemme autostanne löytynyttä tiivisteen asennusvirhettä. Takuuajan jälkeen esiintyvissä mahdollisissa tuotevirheissä korvausvastuu määräytyy kuluttajansuojalain virhevastuun mukaisesti.
Ystävällisin terveisin
xxxx xxxx
Asiakaspalvelu
VV-Auto Group Oy
asiakaspalvelu(at)vv-auto.fi
Pyydämme käyttämään asiakaspalvelu(at)vv-auto.fi sähköpostiosoitetta kaikissa asiakaspalautteissa sekä kyselyissä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa