Vikavalo syttyi palamaan eilen.
Mittaristossa on herja "ABGAS Sensor werkstatt"
Mitähän tuo koodi sitten meinaa, kontakti häiriötä vai rikkinäistä osaa?
Autohan oli Golf 4 1,9 TDI ATD-koneella, täysin vakio.
Vikakoodin luin Autelin laitteella joka antoi 17571 vikakoodin.
Fuel Temp.Sensor Circ. Open/Short to B+ mitä meinaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Pientä päivitystä hommaan.
Auto oli Laakkosella tänään, korjaamon raportissa luki:
Polttoaineen lämpöanturin antama vikakoodi->koodi nollattu->anturissa ei havaittu
vikaa testilaitteen mukaan.
Autoon oli tehty 30000km longlife huolto kustannukset 268€ osineen +töineen.
Pääsin Laakkosen pihasta 7km kun Abgas Sensor Werkstat pärähti mittaristoon
uudestaan.
Eipä edes jaksanut raivostua,hymyilytti vain tuossa vaiheessa.
Soitin kotimatkalta Laakkoselle->anturia ei heillä varastossa->uusi aika viikon päästä
että silleen.
Onko muuten totta ,että ATD koneen huoltoväli on 50000km eikä 30000Km?
Edit
Eikös auton pitäisi mennä vikasietotilaan,mikäli tuo anturi olisi rikki?
Kone käy ja kukkuu samanlailla kuin ennenkin.
Auto oli Laakkosella tänään, korjaamon raportissa luki:
Polttoaineen lämpöanturin antama vikakoodi->koodi nollattu->anturissa ei havaittu
vikaa testilaitteen mukaan.
Autoon oli tehty 30000km longlife huolto kustannukset 268€ osineen +töineen.
Pääsin Laakkosen pihasta 7km kun Abgas Sensor Werkstat pärähti mittaristoon
uudestaan.
Eipä edes jaksanut raivostua,hymyilytti vain tuossa vaiheessa.
Soitin kotimatkalta Laakkoselle->anturia ei heillä varastossa->uusi aika viikon päästä
että silleen.
Onko muuten totta ,että ATD koneen huoltoväli on 50000km eikä 30000Km?
Edit
Eikös auton pitäisi mennä vikasietotilaan,mikäli tuo anturi olisi rikki?
Kone käy ja kukkuu samanlailla kuin ennenkin.
Niin minäkin väitin,että 30000 tai 2 vuotta kumpi ennen tulee täyteen.
Pitivät ilmeisesti vähän urpona koska toin 30000km huoltoon auton samalla
kun tuo anturi vika pamahti esiin.
Työnjohtaja antoi minulle hieman virnuillen mustaa valkoisella lapun jossa tuo 50000km on mainittu ja toivotti tervetulleeksi 80000km kohdalla uudestaan.
Eikös tuota huoltoväliä nimenomaan rukattu jossain vaiheessa alaspäin se oli ennen
tuo 50000km ja nykyään 30000?
No anyway kärry kukkuu ja kiekuu hyvin toistaiseksi ja tuskimpa se huolto pahaa teki
31000km ajolla.
Pitivät ilmeisesti vähän urpona koska toin 30000km huoltoon auton samalla
kun tuo anturi vika pamahti esiin.
Työnjohtaja antoi minulle hieman virnuillen mustaa valkoisella lapun jossa tuo 50000km on mainittu ja toivotti tervetulleeksi 80000km kohdalla uudestaan.
Eikös tuota huoltoväliä nimenomaan rukattu jossain vaiheessa alaspäin se oli ennen
tuo 50000km ja nykyään 30000?
No anyway kärry kukkuu ja kiekuu hyvin toistaiseksi ja tuskimpa se huolto pahaa teki
31000km ajolla.
-
- -
- Viestit: 262
- Liittynyt: 23.9.2005 8:23
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 28 vierailijaa