saa poistaa.

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Cokkelin Civittäjä
-
Viestit: 51
Liittynyt: 8.3.2007 18:40

saa poistaa.

ViestiKirjoittaja Cokkelin Civittäjä » 8.3.2007 18:45

Teksti poistettu käyttäjän toimesta.
Viimeksi muokannut Cokkelin Civittäjä, 4.4.2007 20:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 8.3.2007 18:52

Lastutettu autohan pitäisi aina muutoskatsastaa, jos teho kasvaa. Mutta ei sua nyt heti dynoon olla lykkäämässä kun sitä autoa tullaat Suomen puolelle. Saksan rek.todistuksessa saattaa tietysti olla merkkejä lastun olemassa olosta jolloin jotain "selvityksiä" saatetaan vaatia.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 8.3.2007 20:14

Jos ei mainintaa lastusta saksan otteessa oo, ni ei sitä kannata täällä kertoa.

Cokkelin Civittäjä
-
Viestit: 51
Liittynyt: 8.3.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Cokkelin Civittäjä » 8.3.2007 20:59

Tällaista mä jotain ajattelinkin. Mutta jos auto saksanmaalla katsastetu tai mitä siellä nyt tehdäänkään, lastun kanssa niin eikö ole sitten laillinen suomessa?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 8.3.2007 22:37

Ehei todellakaan! Saksa ja Suomi eroaa rakentelusäädösten suhteen toisistaan ku yö ja päivä! Saksan eduksi...

Saksassa esim. on mahdollista laittaa ykköskoppaan vr6 tekniikka ja vielä turbottaa se!! Ehei poijjaat onnistu meillä! :/

Tuossa vain esimerkki.

Cokkelin Civittäjä
-
Viestit: 51
Liittynyt: 8.3.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Cokkelin Civittäjä » 20.3.2007 21:52

Uppia. Kun nyt olis kiire tiedolla. Kiitos kaikille jotka vastaa.

[mortti]
-
Viestit: 334
Liittynyt: 11.9.2006 22:55

ViestiKirjoittaja [mortti] » 20.3.2007 22:50

jees, Pertun puheista saa jo seville, että jos asia askarruttaa niin eipä kannata tuoda ittensä kiusaksi. Tämähän on vain mun mielipide..

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 20.3.2007 23:24

Tiedossa on, että Saksassa "lastuviritetty" auto on saatu katsastetuksi Suomessa saksalaisella rekisteriotteella ja virittäjän leimaamalla hyväksyntätodistuksella, joka on yksilöity autoon.

Tällöin suomalaiseen rekisteriotteeseen on merkitty lisätietona tuo uusi suurempi teholukema.

Lindroos
-
Viestit: 521
Liittynyt: 23.7.2003 8:16

ViestiKirjoittaja Lindroos » 21.3.2007 6:48

Konttorista riippuen onnistuu.

Omistin A4 1.8T -98 johon oli saksassa asennettu ABT:n toimesta lastu ja putkisto, vanhan rekisteriotteen tiedot siirtyi sellaisenaan uuteen otteeseen ja teho kohtaan merkintä 142kW. Lisätietoihin merkintä moottoriohjauselektroniikan muutoksesta.

Assari
-
Viestit: 60
Liittynyt: 14.2.2006 0:05

ViestiKirjoittaja Assari » 21.3.2007 10:39

kaverin tuomaan gti golffiin oli myös saksassa laitettu lastu, kaikki paperit oli kunnossa ja uuteen rekisteriotteeseen merkattiin vaan suurempi teholukema.
Oli oettingerin lastu.

Cokkelin Civittäjä
-
Viestit: 51
Liittynyt: 8.3.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Cokkelin Civittäjä » 21.3.2007 20:26

Kiitos vastauksista. Antanu vähän suuntaa suunnitelmille.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa