Golf2 1.8 gti 8v vm.89
Valvoja: ffp jäsenet
Golf2 1.8 gti 8v vm.89
Kyseinen auto kaipais vähä lisää mökkyä pellin alle, minkälaisia kokemuksia. sillä tein uuden topicin ku muissa melkei järestää mennää ahtamaan suoraan, mulle riittäs aluks ihan ahtamatonkin peli. voishan sitä sit joskus harkita sitä ahtoakin, pistäkäähän vinkkejä viisaammat...kiitos jo etukäteen.
Nostoa ja overlappia lisää, eli nokkakeppi koneistamoon tai vaihtoon, kovat nostajat ehkä samalla. Luonnollisesti pakoputkisto ja sarja on syytä vaihtaa paremmin hengittäviin. Imupuolelle en tekis ainakaan alkuun muuta kuin kohdistaisin ehkä imusarjan ja kannen tiivisteineen. Tuollein saa varmaan jotain 5-25% lisätehoja bensankulutuksen, päästöjen ja äänien samalla kasvaessa. Tyhjäkäyntiäkin voi joutua nostaan, riippuen millasen kepin hankkii/teettää.
Ja jos ei jo ole tehty, niin kirjastosta kannattaa hakea noi virittäjän käsikirjat ja muut moottoreita/viritystä koskevat opukset ja lukea pariin kertaan läpi: http://ffp-motorsport.com/tuning/kirjat.php
Ja jos ei jo ole tehty, niin kirjastosta kannattaa hakea noi virittäjän käsikirjat ja muut moottoreita/viritystä koskevat opukset ja lukea pariin kertaan läpi: http://ffp-motorsport.com/tuning/kirjat.php
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Tässä tosiaan yksinkertainen lista mitä voisi tehdä:
Stage 1:
- Katunokka-akseli + kovat nostajat
- Kannen kanavien silottelu
- Puristuksia lisää
- Imusarjan kohdistus
- Peltisarja ja putkisto
Stage 2:
- Vauhtipyörän kevennys
- Kampiakselin kevennys
- Megasquirt
- Suorasytkä COP
- 35mm pakoventtiilit
- Seetien pyöristys
Stage 3:
- Kanavien reilumpi porttaus
- Läppärungot
- 41mm imuventtiilit
- Kireä nokka
- 2,5 tuuman pakoputkisto
Stage 4:
- G60 :-P
Stage 1:
- Katunokka-akseli + kovat nostajat
- Kannen kanavien silottelu
- Puristuksia lisää
- Imusarjan kohdistus
- Peltisarja ja putkisto
Stage 2:
- Vauhtipyörän kevennys
- Kampiakselin kevennys
- Megasquirt
- Suorasytkä COP
- 35mm pakoventtiilit
- Seetien pyöristys
Stage 3:
- Kanavien reilumpi porttaus
- Läppärungot
- 41mm imuventtiilit
- Kireä nokka
- 2,5 tuuman pakoputkisto
Stage 4:
- G60 :-P
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa