Tuntuisi tihkuvan vaihteistoöljyä tuosta siirtäjän akselista( liekkö sen niminen kun en tiedä) vai onko siinä semmoista.
Osaisiko joku sanoa onko isotöinen vaihtaa?
[img=http://img256.imageshack.us/img256/7801/cimg1087rw7.th.jpg][/url]
Siis tuo hivenen kiiltävämpi tanko joka menee laatikkoon. Ei haynesin manuaalista ole ollu apua. polo -96 1.4i aex
Vaihteensiirtäjän stefa
Valvoja: ffp jäsenet
Ei oo paha homma, kuukaus sitte vaihdoin vaimon poloon sen.
Toi tangon päässä oleva mötikkä irtoo ku avaa siitä sen kymppimillisen, ja sit vaa varovasti kaivaa tiivisteen pois ja laittaa uuden tilalle.
Sit vaan laittaa akselin takas paikoilleen, ja mielellään samaan kohtaan missä se oliki, ja kymppimillinen kiinni ja kovaa ajoa!
Stefa makso motonetissä muistaakseni kaikki 3 euroa.
Toi tangon päässä oleva mötikkä irtoo ku avaa siitä sen kymppimillisen, ja sit vaa varovasti kaivaa tiivisteen pois ja laittaa uuden tilalle.
Sit vaan laittaa akselin takas paikoilleen, ja mielellään samaan kohtaan missä se oliki, ja kymppimillinen kiinni ja kovaa ajoa!
Stefa makso motonetissä muistaakseni kaikki 3 euroa.
Stefan koko
Onkos kellään tuota stefan kokoa ylhäällä, ettei tarvitse ensin irroittaa tiskille menoa? Kyseessä on tuo 1,4 litran bensakone ja laatikon tyyppi DKF.
No, sinne tiskille tässä ollaan kyllä mutenkin menossa hakemaan vaihteiston laakeria sun muuta sälää, ettei tunnu enää konkurssissa. Kyseinen laatikko on nyt osissa ja osa sisuskaluista meni uusiksi.
Laakkoslisä tuolle stefalle on muuten viitisen euroa. Tarvikkeena se maksaa n. 3 € ja merkkiliikkeessä about 10 €. Kokemusperäisesti ei ole yli 3 kertaa vahvempaa materiaalia.
Laakkoslisä tuolle stefalle on muuten viitisen euroa. Tarvikkeena se maksaa n. 3 € ja merkkiliikkeessä about 10 €. Kokemusperäisesti ei ole yli 3 kertaa vahvempaa materiaalia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa