Käykö mk2 sciroccoon golffin lasi suoraan, vai onko oma mallinsa? Räsähti tänään lasi koko matkalta halki..
Helsinki-vantaa akselilta jos joku osaisi vielä kertoa hyvän paikan mihin viedä vaihdettavaksi. Hinta-arviota voi myös heittää ettei yritetä otaa mitään "erikoismallilisää".
Scirocco Mk2:een uusi tuulilasi (golf?)
Valvoja: ffp jäsenet
Miesvoimin sen saa tosiaan itsekin paikalleen, kun käyttää saippuaa ja narua. Vataudu siihen, että saattaa olla alla lahoa ja joutuu kenties fiksaamaan(jos yhtään pelistä välittää). Ota mukaan joku joka on tehnyt ja vaihda itse, ei ole kovin paha homma.
TLT-Tuulilasitiimi oli Corradon lasin osalta ihan omaa luokkaansa PKS-alueella, toimipisteitä taisi olla pari, itse kävin Hannuksenpellolla Espoossa. Hinta oli roisisti halvempi kuin muilla.
TLT-Tuulilasitiimi oli Corradon lasin osalta ihan omaa luokkaansa PKS-alueella, toimipisteitä taisi olla pari, itse kävin Hannuksenpellolla Espoossa. Hinta oli roisisti halvempi kuin muilla.
Mk2 Sciroccon lasi oli yllättävän edullinenkin kun vanhempien autoon sellainen uusi laitettiin pari vuotta sitten.
Mk1 Sciroccon lasi taas ei ole yhtään edullinen. Että mua vi....ti ku vanhan rikoin asentaessa... Oli aukko hieman tiukempi ku olin itse hitsannut puoliksi a-pilarit ja koko sen alanurkan molemmilta puolin. Ammattilainen tosi sai ehjänä sen uuden kiinni, ei se aivan yhtä hyvin istunut kuin entinen, mutta lähes kuitenkin.
Mk1 Sciroccon lasi taas ei ole yhtään edullinen. Että mua vi....ti ku vanhan rikoin asentaessa... Oli aukko hieman tiukempi ku olin itse hitsannut puoliksi a-pilarit ja koko sen alanurkan molemmilta puolin. Ammattilainen tosi sai ehjänä sen uuden kiinni, ei se aivan yhtä hyvin istunut kuin entinen, mutta lähes kuitenkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”