Jep, elikkä kakkosen synkro meni ja vielä onnettomassa alaspäinvaihdossa melkein kävelyvauhdissa. Kauanhan toi toki kesti, sillä parhaimmillaan koneessa on ollut 550Nm ja kilometrejäkin on tullut n. satatuhatta. Tälläerää tosin vain jotain 350-400Nm säätämättömänä, mutta Karala varmaan korjaa asian loppukuusta.
Kysymys: Mites nyt asia kannattaa korjata? Uusi laatikko, vai synkan uusiminen? Saako tohon osia ja onko korjaus kannattavaa hinnaltaan? Laatikon koodi on AFK ja koneen ACV (74kW). Auto -96 uudempi.
Millä muilla laatikkotunnuksilla kuin AFK löytyisi sopiva ja kestävä laatikko? Se 88 heppasen loota ei kestä mitään (en muista tunnusta) ja kuulemma 150 heppasen on työläs vaihdettava kun startti on eri paikassa. Toi olis kyllä vahvemmilla sisuskaluilla tiemmä.
Autolla pystyy onneksi ajamaan kun ei käytä kakkosta ollenkaan.
T4 evosta loota rikki ;(
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa