Elikkä porukoiden Passatissa on akun pohjalla olevat poistoreiät tukossa ja vesi ei pääse pois akkukaukalosta. Tarttis saada tuo akku pois jotta saa akun pohjan puhdistettua. Pyyhkijät lähti pois OK ja ne kiinnikkeet myös joilla tuo muovi on osaksi paikallaan. Mutta jostakin tuo on varmaan vielä kiinni kun ei tullut pois suosiolla eikä viitsi hampaat irvessä paikkojakaan hajottaa.
Olis vaan hyvä saada tuo akkkukaukalo nyt puhtaaksi ettei pääse käymään niin kuin omassa Audi A4, eli ämpärillinen vettä jalkatilassa:(
Passat -02 1.9 TDI tuulilasin alareunassa oleva muovilista
Valvoja: ffp jäsenet
Eikö akku pääse tulemaan siitä akkukaukalosta pois ilman että irrotat tuon muovilistan? Ahdashan se väli siinä on, mutta itse olen kyllä saanut ujutettua akun ulos siitä kaukalon yläreunasta ilman että olen poistanut tuon muovilistan. Eli mulla on riittänyt sen akkukaukalon muovisuojuksen poistaminen.
Ite postin tuon suojan ja se lähti irti ihan vetämällä suoraan ikkunasta poispäin. Tiukassa se oli mutta kun oikeeseen suuntaan lähti vetämään niin halposti se tuli pois. Aluksi luulin että se aukeaa vetämällä konetilan suuntaan mutta ikkunassa onkin pieni ura johon suoja kiinnittyy.
Ite tosin sain myöhemmin akun pois ilman tuon suojan irroittelua.
Ite tosin sain myöhemmin akun pois ilman tuon suojan irroittelua.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”