Tallia tai Tee-Se-Itse paikkaa Seinäjoelta

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Mikhauta
-

Tallia tai Tee-Se-Itse paikkaa Seinäjoelta

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 9.12.2006 20:35

Vuodenvaihteessa on ilmeisesti muutto Seinäjoelle edessä ja kun asuntoon kuuluu vaan autokatos, niin pitäisi joku ruuvaus/huoltopaikka löytyä. Esim. joku kimppatalli yms. Ei viitsisi aina Kauhajoelle asti ajaa huoltamaan autoa. Samaten joku hyvä pesupaikka olisi kiva löytää. Ideoita otetaan vastaan.

JuzzaP
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja JuzzaP » 10.12.2006 10:39

Seinäjoelta olen kanssa tallipaikkaa miettinyt ja kimppatallikin on käynyt mielessä. Jos saataisiin vaikka porukkaa kasaan, niin voisi vaikka vuokrata tallin jostain, olisiko innokkaita? Porukka tietysti sellainen, että voi romunsa jättää tallille... Joku 50-100€/nuppi kk:ssa olisi vielä kohtuu siedettävä hinta, voisihan sitä paria paikkaa tuolta Kapernaumista kysyä, siellä kun tuntuu vuokrahalleja olevan tarjolla.

Arska
-

ViestiKirjoittaja Arska » 10.12.2006 14:08

Käykääpä kysymässä romutavaratalosta Esa Rintamäeltä, sukulaisella oli sen tallissa auto viimetalvena talvisäilössä. Oon itekki käyny sielä tallissa,mutta sinne mahtuu varmaan kaks autoa. Toinen paikka vois olla sa vanha postiauto varikko missä on Rytmikorjaamo,en oo varma että onko sielä vapaata tilaa.. Nämä molemmat paikat on siis vierekkäin mitä ehdotan.

panu
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja panu » 10.12.2006 22:11

Kimppatalliin vois olla kiinnostusta täälläkin, jos kustannus kohtuullinen käyttöön nähden. Ei mitään suurempaa remppaa, pikku näpräystä vaan. Aina parempi jos mahdollisuus pesuun+vahaukseen. Maksasi äkkiä itsensä takaisin TI-halliin verrattuna ja autokin tykkää paremmasta huolenpidosta... :)

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”