Tallia tai Tee-Se-Itse paikkaa Seinäjoelta
Valvoja: ffp jäsenet
Tallia tai Tee-Se-Itse paikkaa Seinäjoelta
Vuodenvaihteessa on ilmeisesti muutto Seinäjoelle edessä ja kun asuntoon kuuluu vaan autokatos, niin pitäisi joku ruuvaus/huoltopaikka löytyä. Esim. joku kimppatalli yms. Ei viitsisi aina Kauhajoelle asti ajaa huoltamaan autoa. Samaten joku hyvä pesupaikka olisi kiva löytää. Ideoita otetaan vastaan.
Seinäjoelta olen kanssa tallipaikkaa miettinyt ja kimppatallikin on käynyt mielessä. Jos saataisiin vaikka porukkaa kasaan, niin voisi vaikka vuokrata tallin jostain, olisiko innokkaita? Porukka tietysti sellainen, että voi romunsa jättää tallille... Joku 50-100€/nuppi kk:ssa olisi vielä kohtuu siedettävä hinta, voisihan sitä paria paikkaa tuolta Kapernaumista kysyä, siellä kun tuntuu vuokrahalleja olevan tarjolla.
Käykääpä kysymässä romutavaratalosta Esa Rintamäeltä, sukulaisella oli sen tallissa auto viimetalvena talvisäilössä. Oon itekki käyny sielä tallissa,mutta sinne mahtuu varmaan kaks autoa. Toinen paikka vois olla sa vanha postiauto varikko missä on Rytmikorjaamo,en oo varma että onko sielä vapaata tilaa.. Nämä molemmat paikat on siis vierekkäin mitä ehdotan.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”