Polttimoita pitäs vaihtaa tuonne eli miten käytännössä tapahtuu ton paketin purkaminen. Oli jo kädessä ja yks osa irti mut katkasimen nuppia ku ei viittiny rupee väkivalloin repimään, niin meni takas autoon kiinni. Eli miten ton saa palasiks ilman että leka viuhuu? Mulla on siis palanut tuolta se polttimo joka näyttää valoa kaikille muille paitsi ite valitsimelle.
PS. Tähän ei oo hyviä ohjeita missään vielä tullut, joten nyt vaikka ohje sit tonne teksti-osioon jahka tähä joku vastaa :)
Vento -96 valokatkaisimen purku?
Valvoja: ffp jäsenet
Vaihdoin kaikkiin katkasijoihin polttimot -96 ventoon ja -97 golffiin eli haulla pitäis löytyä aiheesta. Se katkasija puretaan irrottamalla takaosa (ensin koko laitos pois kojetaulusta) esim kahella ruuvarilla. Sisällä on erikoinen poltin jonka saa vain merkkiliikkeestä sekä vihreä pikkupoltin joka on HEHKULANKAPOLTIN, EI LEDI.
Eli pitäs lähteä rukarien avulla se valokatkasin mukana siitä rungosta irti? Yritin kyllä vääntää mut ilmeisesti en tarpeeks lujaa. Jotenki se rakenne vaikutti siltä et katkasin pitäs ottaa etupuolelta eka pois että lähtee rojut takaapäin irti. Niin ja noihin polttimoihin yms oon tutustunu. En turhaan kysele pikkujutuista :P
Niin joo tosta pienoispolttimosta. Mulla oli tuolla ainakin huppu polttimon päällä, vaihoin vaan sen toiseen polttimoon kun vaihoin jo tohon istuinlämmittinjudanssiin polttimon :)
Niin joo tosta pienoispolttimosta. Mulla oli tuolla ainakin huppu polttimon päällä, vaihoin vaan sen toiseen polttimoon kun vaihoin jo tohon istuinlämmittinjudanssiin polttimon :)
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=67939
tuo kannattaa vilkaista jos haluaa jotain kuvaa nähdä ennen purkua
tuo kannattaa vilkaista jos haluaa jotain kuvaa nähdä ennen purkua
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”