Xenon pläjäys luettu moneen kertaan, lisää apua kaivataan.
Hommasin orkkis xenon-umpiot ystäväni snowmanin avustuksella ebaysta.
Umpiot tulivat ilman sähköisiä osia, joten mistähän saisi (eu:n sisältä) kohtuu hinnalla d2s-kantaista hid-kittiä re-installaatioon?
Johdotus pitänee tehdä vanhoista säveltämällä, mutta se ei liene ongelma?
Onkos näissä perus H1, H3, H4 jne kiteissä missään polttimet ilman kiinteäksi juotettuja johtoja?
vastauksista kiitollinen.
Octavia combi 2002, xenon update
Valvoja: ffp jäsenet
www.xenonautovalot.fi ainakin saa erikseen kysymällä myös d2s-ballasteja ym. tarvittavaa...
päivitystä
Vanhojen umpioiden korkeudensäätömoottorit ei käy xenon umpioihin, tarvinnee siis vierailla marmorilla.
Sitten seuraava ongelma;
alkuperäisenä valot H4 + sumari H3, xenon umpioissa d2s(puolikas) ja H1 (pitkä) + sumari H3. Ohjaus pitäisi ottaa H4 piuhoista, mutta seuraus olisi puolikkaiden sammuminen pitkille vaihdettaessa. Pitääkö vaihtaa valokatkaisija vai riittääkö jonkin johdon katkaisu kojetaulun sisältä?
edittiä, kytkentä löytyikin xenon pläjäyksestä.
ps. jos jollakin on ylimääräisenä d2s-polttimon kiinnitysrengas, niin saa ilmoitella vaikka privalla.
Vanhojen umpioiden korkeudensäätömoottorit ei käy xenon umpioihin, tarvinnee siis vierailla marmorilla.
Sitten seuraava ongelma;
alkuperäisenä valot H4 + sumari H3, xenon umpioissa d2s(puolikas) ja H1 (pitkä) + sumari H3. Ohjaus pitäisi ottaa H4 piuhoista, mutta seuraus olisi puolikkaiden sammuminen pitkille vaihdettaessa. Pitääkö vaihtaa valokatkaisija vai riittääkö jonkin johdon katkaisu kojetaulun sisältä?
edittiä, kytkentä löytyikin xenon pläjäyksestä.
ps. jos jollakin on ylimääräisenä d2s-polttimon kiinnitysrengas, niin saa ilmoitella vaikka privalla.
nonii, nyt on xenonit nokalla, onnistui edellä mainitulla kytkennällä hyvin. Ainoa säätö ongelma on valojen korkeudessa, koska toimivia säätömoottoreita ei ole..
Umpioiden takaosat uupuivat ebay:n toimituksesta, joten merkkiliikeen tilauksen piti laittaa.
Samalla puhdistin ahtimen ylimääräisestä noesta, mutta se on jo erijuttu.
Umpioiden takaosat uupuivat ebay:n toimituksesta, joten merkkiliikeen tilauksen piti laittaa.
Samalla puhdistin ahtimen ylimääräisestä noesta, mutta se on jo erijuttu.
muutaman kerran kävin tutkimassa tarjontaa, mutta eipä siellä ole kuin niitä ns. normiumpioita, jos niitäkään. Iibeissä tarjontaa on paremmin, mutta kielimuuri on hieman esteenä nahkahousujen kanssa kommunikoinnissa.
Valot osoittaa nyt n.5m päähän autosta, joten jotain kyllä pitää tehdä. Vakavassa harkinnassa on tehdä itse säätötanko garretin hukkaportin osista, jota sitten manuaalisesti kierretään sopivaksi :)
Ellei sopivia säätömoottoreita ilmaannu kohtuu hinnalla.
Tähänastiset kustannukset:
- umpiot 146e
- d2s hid kit ebaysta 170e
- H1? hid kit 145e
- liittimiä, johtoja diodeja, konkkia, releitä yms n.20e
- tulossa vielä d2s-poltin pidike ja umpioiden takaosat yht. n.20e.
Valot osoittaa nyt n.5m päähän autosta, joten jotain kyllä pitää tehdä. Vakavassa harkinnassa on tehdä itse säätötanko garretin hukkaportin osista, jota sitten manuaalisesti kierretään sopivaksi :)
Ellei sopivia säätömoottoreita ilmaannu kohtuu hinnalla.
Tähänastiset kustannukset:
- umpiot 146e
- d2s hid kit ebaysta 170e
- H1? hid kit 145e
- liittimiä, johtoja diodeja, konkkia, releitä yms n.20e
- tulossa vielä d2s-poltin pidike ja umpioiden takaosat yht. n.20e.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa