Big Brotherin viikkotehtävänä täyttää Skoda vedellä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
-
- -
^Pääsee paljon halvemmalla kun sulkee televison tai vaihtaa kanavaa. Tuleehan sieltä paljon tuubaa, mutta pakkoko niitä on katsoa vai istutteko himassa muna katkarapuna ja tuiotatte silmät verillä T.i.l.a:a sun muita homo-ohjelmia. Vittu jos noiden takia pitää hermoilla ja viillellä itseään niin sitten on parempi asentaa hanat ranteisiin. Sen verta paljon paskaa tulee. Onneksi se kaukosäädin on tosiaan olemassa.
Ja nyt kun tarkemmin ajattelin niin te ruikuttajat taidatte olla niitä vässyköitä joiden taloudessa televisiokanavasta päättää nainen (tai se naisen osaa esittävä).
Ja nyt kun tarkemmin ajattelin niin te ruikuttajat taidatte olla niitä vässyköitä joiden taloudessa televisiokanavasta päättää nainen (tai se naisen osaa esittävä).
-
- -
Tämä Skoda juttu on tähän mennessä ainoa seikka jonka vuoksi eilen katsoin hetken BB:tä. Vaikea homma kyllä tehdä, reikiä koreissa kun on aika paljon... Tosin en tiedä mitä materiaali heillä on käytössä paikkaamiseen.
Se mikä mua takkuaa tuota ohjelmaa vastaan on, että sen pitää tulla joka päivä ja useampi tunti vielä! Etenkin vielä mun suosikki TV:n katselu aikaan eli 20.00-23.00. Paljon parempaakin viihdettä on olemassa ja yleensä sitä esitetään kerran viikossa. (poislukien uusinnat). Nyrkkisääntönä voikin sanoa, että se mikä tulee useammin kuin kerran viikossa on skeidaa. (puhun tv-sarjoista)
Nimim. Vihaan reality-tv:tä
Se mikä mua takkuaa tuota ohjelmaa vastaan on, että sen pitää tulla joka päivä ja useampi tunti vielä! Etenkin vielä mun suosikki TV:n katselu aikaan eli 20.00-23.00. Paljon parempaakin viihdettä on olemassa ja yleensä sitä esitetään kerran viikossa. (poislukien uusinnat). Nyrkkisääntönä voikin sanoa, että se mikä tulee useammin kuin kerran viikossa on skeidaa. (puhun tv-sarjoista)
Nimim. Vihaan reality-tv:tä
^ sama firma. Nykyään osa Siemens-konsernia, http://www.vdo.de
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”