käykö 2 golfin madallusjouset 3 koriin vm 92 ??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

vpc
-
Viestit: 4
Liittynyt: 10.10.2006 19:23

käykö 2 golfin madallusjouset 3 koriin vm 92 ??

ViestiKirjoittaja vpc » 12.10.2006 21:23

tämmöstä piti kysyä koska on tollainen 3 korin golffi ja sit yhdet ylimääräiset 2 korin madallusjouset 60/40 eli onko turhaa edes alkaa sovittaan paikoilleen?
Viimeksi muokannut vpc, 13.10.2006 6:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 12.10.2006 23:13

ja tätäkään ku ei ole täällä kysytty ku about noin 30 kertaa ennen tätä : )

Mutta todetaan nyt taas kerran että käy ja ei käy.Eli riippuu kolmosgolffin vuosimallista.
jos oikeen muistan ni 9/94 on se maaginen aikaraja eli jos auto tota vanhempi ni sopii jos uudempi ni etujousien yläpään halkaisija muuttuu samoin etuiskarin tukilaakeri on erillainen.
Toisin päin tuo onnistuu sillä et kakkikseen ostaa kolmosen iskarin yläpään tukilaakerit mut ei hajua onnistuuko toisin päin.Olettaa toki vois et onnistuu.
Se vaan et toi kakkiksen etuiskarin tukilaakeri on tunnetusti kulutus osa eli en näy mieltä muuttaa rakennetta huonompaan suuntaan.( tämä siis sillloin jos kolmoskorinen uudempi ku 9/94 )

Kannattaa myös tiedostaa se et kakkiksen keula on kevyempi ku kolmosen eli noilla kakkiksen kilkkeillä kolmosen keula voi laskea enemmän samoin ku pohjata helpommin kuin kyseiseen autoon tarkoitetulla sarjalla.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 12.10.2006 23:27

Olikos toi uudempi yläpään laakerituenta sama kun mk2 G60:ssa? Sellaset omaani laitoin eikä paljoa maksanu Motonetissä.

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 13.10.2006 0:47

pikasella vilkasulla motonetin hinnastoon väittäis et toi g60:sen tukilaakeri olis sama ku noissa alkupään kolmoskoppasissa ( 92-95 ) eli jos auto uudempi ku 95:nen ni siihen tarjoaa ihan eri osanumerolla olevaa palikkaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 13.10.2006 1:01

Niin, se tais uudemmissa olla semmonen kun Golf IV:ssä vai?

juuso65
-
Viestit: 18
Liittynyt: 9.8.2003 18:51

ViestiKirjoittaja juuso65 » 13.10.2006 5:20

aikas kivasti noi sopii sekasin... :DD

mulla oli tossa alkupään vento vr6 etutolpat ja niistä otin sen laakeroinnin ...
ja 2000 seat toledon tolpat joista otin yläpään jousilautasen ja jouset (progressiiviset kapenee yläpäästä)

ja osat laitoin -86 td jettaan omiin tolppiin eteen ...kaikki natsas kohilleen...

eli kun vaan on sopivat palikat niin kyllä natsaa :D


jetta hylätty kesällä ladontaakse joten cordobaan tilatut bilsteinit saavat nämä toledon jouset päällensä...
yläpään laakerointikin tullaan tarkastamaan ja parannellaan jos mahdollista...

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 13.10.2006 15:43

onko turhaa edes alkaa sovittaan paikoilleen

Omien kokeilujen perusteella: On.
Auto tulee kyllä tonttiin mutta on myös surkea ajaa.

Madallusjouset + vakioiskarit-yhdistelmällä iskarit pohjaavat melko varmasti.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa