Mitenhän mahtaa onnistua?On tässä jossain lähellä toinen tukiasema mikä ilmeisesti käyttää samoja taajuuksia ja mulla ei meinaa netti toimia.
Signaalin vahvuus heikko tai erittäin heikko vaikka tukiasema on parin metrin päässä...:P Ja se toinen tukiasema näyttää erittäin hyvää signaalia koko ajan.
Osaako kukaan tota taajuutta vaihtaa?
Wlanin taajuuden vaihtaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Sulla sentäs toimii!
Mulla WLANin signaali Erinomainen, mutt ei yhdistä mihinkään nettiin.
PAlomuurit Disabloitu mutta silti ei mee mihinkään.
Soitin datavalvomoonki ja siel sanottii että näyttäs olevan erinomainen signaali, että mikää ei pitäs olla vialla, mut silti ei toimi ilman että ois toi ADSL-johto boxissa kiinni. Ja Boxi on muuten kertaalleen vaihdettu, eipä auttan sekää..
Mulla WLANin signaali Erinomainen, mutt ei yhdistä mihinkään nettiin.
PAlomuurit Disabloitu mutta silti ei mee mihinkään.
Soitin datavalvomoonki ja siel sanottii että näyttäs olevan erinomainen signaali, että mikää ei pitäs olla vialla, mut silti ei toimi ilman että ois toi ADSL-johto boxissa kiinni. Ja Boxi on muuten kertaalleen vaihdettu, eipä auttan sekää..
Antenneja kyllä saa, mutta ovat kunnoliset hinnan kiroissaan ja yleensä vielä suuntaavia.
Tukiasemaksi WHR-HP-G54 (itselläni moinen) ja antenniksi tämä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9898 :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”