eli just vaihatin passattiin 140tkm ajetun vaihto motin ja oon taas aika hermona kaikesta mikä vois olla epänormaalia!
miten pitääkö olla painetta (onko kunnon sihaus ajon jälkeen normaalia) ja pinta nousee jonkun verran max:in yläpuolelle
flekti ei pyöri vaikka lämpömittari näyttää keski ja 110 välillä ku auto on hetken sammuksissa (ajossa näyttää olevan keskivaiheilla)
asentaja sano ettei saanu säädettyä sytytystä kohilleen ku ei löytäny merkkiä
ja auto nykii ku ajaa pintakaasulla ja käy tyhjäkäyntiä epätasaisesti
voisiko olla että on nokkaremmi pykälän väärin
että tämmöstä tänään:) olisin kiitollinen vinkeistä
Jäähdytysjärjestelmän paine?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kyllähän volkkarissa pitää vähän paineita olla. Kunhan nestemäärä paisuntasäiliössä ei pääse kovin paljoo alle minimin, kaikki on hyvin. Nestemäärä paisuntasäiliössä muuttuu lämpötilan ja järjestelmän paineen mukaan. Passatti sylkäsee ylimääräiset nesteet korkinkautta pihalle. Kansipahvi kun palaa, niin kone alkaa ns. kermaamaan (nesteet sekaisin) tai jos jäähdytinneste pääsee palotilaan, niin autosta tulee savukone, höyryä pakoputkesta ja rajusti.
Käyntihäiriöihin syitä voi olla vaikka mitä. Hapertuneita moottorinohjauspaineletkuja, vikaa kaasarissa, tulpat sököt, tulpanjohdot, virranjakaja/pyörijän kilometrit täynnä, eihän se kummanen ole sekään venttiilien ajoitus tarkastaa. Samalla voi tarkastella sen sytytyksen säädön. Virranjakajassa on selkeet merkit sytytyksen säädölle.
Käyntihäiriöihin syitä voi olla vaikka mitä. Hapertuneita moottorinohjauspaineletkuja, vikaa kaasarissa, tulpat sököt, tulpanjohdot, virranjakaja/pyörijän kilometrit täynnä, eihän se kummanen ole sekään venttiilien ajoitus tarkastaa. Samalla voi tarkastella sen sytytyksen säädön. Virranjakajassa on selkeet merkit sytytyksen säädölle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa