N_75 avattu Kaikki mitä olet tahtonut siitä tietää.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Spy_Duck
-
Viestit: 83
Liittynyt: 28.2.2006 19:43

N_75 avattu Kaikki mitä olet tahtonut siitä tietää.

ViestiKirjoittaja Spy_Duck » 30.8.2006 20:00

Ostin nyt sitten uuden n-75:sen ja purin vanhan osiin, oheisessa linkissä olen esittänyt, tai ainakin yrittänyt selventää miten se toimii. toivottavasti tästä on iloa monelle tiedon janoiselle kyselijälle :)

Rakentavaa palautetta saa myöskin antaa :D

Muutettu kuva tekstit

http://i107.photobucket.com/albums/m316 ... /N_751.jpg
Viimeksi muokannut Spy_Duck, 31.8.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 30.8.2006 22:23

Ei se kyllä ollenkaan noin toimi. :D

3. menee turbon imuputkeen ja on pelkkä venttaushaara solenoidin ja hukkaportin väliselle linjalle. Eli ettei sinne jää paine päälle ikuisksi ajoiksi.

Magneetilla ohjataan vain sitä minkä verran paine 1. pääsee porttiin 2. eli milloin portti aukeaa.

Edit: Ja tämä linkissä oleva on siis hukkaporttiahtimen venttiilin kuvaus korjattuna ylläolevalla.

Spy_Duck
-
Viestit: 83
Liittynyt: 28.2.2006 19:43

ViestiKirjoittaja Spy_Duck » 31.8.2006 20:36

eli se magneetti vetää ja päästää jatkuvalla syötöllä?
mulla on tässä nokan edessä sellane osa/räjäytys kuva missä toi letku 3 menee puhaltimen paine puolella olevaan liittimeen, eikä imu puolelle.
Mutta en lähde kiistelemään asiasta sen enempää.. ja kiitos korjauksesta :)

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 31.8.2006 22:57

No joo itsekin vähän sekoilin eli painetohon solenoidille tulee nimenomaan ahtimen kompurakotelolta eikä imusarjasta. Ja venttausletku menee edelleen ahtimen imuputkeen.
Se imusarjan letku menee ECUlle tai sitten sitä ei ole ollenkaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa