Ostin nyt sitten uuden n-75:sen ja purin vanhan osiin, oheisessa linkissä olen esittänyt, tai ainakin yrittänyt selventää miten se toimii. toivottavasti tästä on iloa monelle tiedon janoiselle kyselijälle :)
Rakentavaa palautetta saa myöskin antaa :D
Muutettu kuva tekstit
http://i107.photobucket.com/albums/m316 ... /N_751.jpg
N_75 avattu Kaikki mitä olet tahtonut siitä tietää.
Valvoja: ffp jäsenet
N_75 avattu Kaikki mitä olet tahtonut siitä tietää.
Viimeksi muokannut Spy_Duck, 31.8.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se kyllä ollenkaan noin toimi. :D
3. menee turbon imuputkeen ja on pelkkä venttaushaara solenoidin ja hukkaportin väliselle linjalle. Eli ettei sinne jää paine päälle ikuisksi ajoiksi.
Magneetilla ohjataan vain sitä minkä verran paine 1. pääsee porttiin 2. eli milloin portti aukeaa.
Edit: Ja tämä linkissä oleva on siis hukkaporttiahtimen venttiilin kuvaus korjattuna ylläolevalla.
3. menee turbon imuputkeen ja on pelkkä venttaushaara solenoidin ja hukkaportin väliselle linjalle. Eli ettei sinne jää paine päälle ikuisksi ajoiksi.
Magneetilla ohjataan vain sitä minkä verran paine 1. pääsee porttiin 2. eli milloin portti aukeaa.
Edit: Ja tämä linkissä oleva on siis hukkaporttiahtimen venttiilin kuvaus korjattuna ylläolevalla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa