muutos katsastus

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

[biohazard]
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 16.8.2006 23:22

muutos katsastus

ViestiKirjoittaja [biohazard] » 22.8.2006 6:58

mitähän kaikkia kustannuksia ja paljonko tulisi hintaa muutos katsastukselle jos vaihtaisin bmw 316:seen 320 6-syl koneen? ja olisiko edes iso homma laittaa laillisesti tielle?

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 22.8.2006 7:03

Ootko tiedustellut btcf:ltä, voisi kuiten olla enemmälti tietoa noista bemukoista...

pomo
-
Viestit: 338
Liittynyt: 27.7.2003 19:03

ViestiKirjoittaja pomo » 22.8.2006 12:00

Varmaan siihen pitää vaihtaa jarrut, alusta ja kone. Muutoskatsatus maksaa noin 70 euroa.

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 30.8.2006 20:11

pomon listaan vielä lisäksi laatikko+kardaani+perä.
Mutta kuten sanottua niin BTCF:ltä löytyy tieto, ja käytä sitä searchia kun tätä kysytään joka helvetin kuukausi kun ei jakseta hakua käyttää, tai edes selata tekniikkapuolen juttuja ekan sivun puoliväliä pidemmälle.

Toni K.
-
Viestit: 159
Liittynyt: 25.2.2004 12:25

ViestiKirjoittaja Toni K. » 30.8.2006 21:39

-etujarrut
-etuakseli palkki
-etukallistuksen vakaajat

noi kaveri joutu vaihtaan kun viime talvena vaihto tollasen tekniikan
omaansa.

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 31.8.2006 16:46

Toni K. Palkkia ei ole pakko vaihtaa, se kun on 1:1 oli sitten 316 tai 325i.
Eri numerolla se on mutta muuten täysin sama, kaikin osin. Tätä ei nykyään vaadita vaihdettavina osina.

Mutta topikin aloittajalle voisi nakata tälläisen linkin missä voi vertailla kätevästi: www.realoem.com

edit: ja tuolta vertailua varten printtaat tiedot että mitä tarvitsee vaihtaa / mitä on vaihdettu ja mitkä ovat samoja osia. Niitä siellä konttirilla kuitenkin kysellään. Maahantuojalta et lappuja saa mutta nuo kyllä kelpaavat.

larrson
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 30.10.2006 11:21

Mites turbon vaihto

ViestiKirjoittaja larrson » 6.11.2006 15:11

Ite rakennan RS turbo escoa.Vakio ahdin T03 1.6 jos ehkä sinäsä passeli mutta tahtoisin pienemmillä paineilla päästä tehoon. Miten paljon eroja T04 ja 3/4 kanssa. Ja mitä muita hitusen T03 suurempia garretteja tarjolla.

Lisäksi vielä mitä katsastusmies sanoo??


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa