miten kkk k14 ahtimeen lisää ahtoja?
Valvoja: ffp jäsenet
miten kkk k14 ahtimeen lisää ahtoja?
kertokaas jos tiedätte... ja sit se et miten ne sais jäämään 1.0bar kohdille
Tiedetään,minulla on ollut puolitoista vuotta ahdot 1.0-1.1 bar.Laitoin ahtimen ja hukkaportin väliseen letkuun pienen paineenalentimen(smc,festo),tarkka säädettävä.Jotkut bleedaa,en ymmärrä,miksi ilmaa,mikä pitäisi pienestä ahtimesta mennä koneeseen,hukataan ulkoilmaan.AAZ koneessa ei ole imusarjassa ylipaineventtiiliä.Minun koneessa KKK 03 turboahdin.
Kyllä terve kone kestää yli yhden ahtoja enemmänkin kuin kaksi kiihdytystä,itsellä aikaisemmin 1.2 puoli vuotta tuolla kyseisellä rusinalla ongelmitta,nyt isompi ahdin kun surkiahan se k 14 on.
Hukkis irti tai tulppaus ja sitten syöttöruuista ahtoja sen minkä haluaa.
kahdella 1,5 mm reiällä hukkiksen putkessa pitäisi portin toimia 1,2 kohdalla,vaikka syöttöjö olisi reilumminkin....käytännössä kun säätää ruuvista että ottaa yli kilon on jo savuakin senverta reippaasti, ettei reikiä tai venttiileitä tarvitse.
Hukkis irti tai tulppaus ja sitten syöttöruuista ahtoja sen minkä haluaa.
kahdella 1,5 mm reiällä hukkiksen putkessa pitäisi portin toimia 1,2 kohdalla,vaikka syöttöjö olisi reilumminkin....käytännössä kun säätää ruuvista että ottaa yli kilon on jo savuakin senverta reippaasti, ettei reikiä tai venttiileitä tarvitse.
Laitoin ahtimen ja hukkaportin väliseen letkuun pienen paineenalentimen(smc,festo),tarkka säädettävä.Jotkut bleedaa,en ymmärrä,miksi ilmaa,mikä pitäisi pienestä ahtimesta mennä koneeseen,hukataan ulkoilmaan
Paljon järkevämpä,ä kuin laittaa tommonen säädin siihen hukka portille menevään letkun väliin
>>Hukkis irti tai tulppaus ja sitten syöttöruuista ahtoja sen minkä haluaa
Tämä nyt on vihoviimeinen neuvo :-o
Ahdot pitää säätää hukkaportilla, ei syötöllä, jos meinaa tehoja ottaa autosta irti. Toki ahdon voi rajoittaa syötölläkin, mutta se nyt on sama kuin suorittaisi sukupuoliyhdynnän saamatta orgasmia.
Tämä nyt on vihoviimeinen neuvo :-o
Ahdot pitää säätää hukkaportilla, ei syötöllä, jos meinaa tehoja ottaa autosta irti. Toki ahdon voi rajoittaa syötölläkin, mutta se nyt on sama kuin suorittaisi sukupuoliyhdynnän saamatta orgasmia.
Mulla toimi rajapainesäädin tosi mukavasti tuossa paineensäädössä. Tai jos oikeen tarkkoja ollaan niin rajapaineventtiilillä ei pysty oikeen hyvin sitä haluttua max painetta säätämään vaan tarvii kaveriksi esim. bleedausta tai kuristusventtiilin yms. Rajapaineventtiilin plussa puoli on siinä, että ahdot saa nousemaan nopeasti ylös eikä portti ala vuotamaan ennen max painetta.
Rajapaineventtiili toimi myös hyvin niin että KKK ahtimen säädettävällä hukkaportilla sääti halutun ahtopaineen ja sitten säätää rajapaineventtiilin suht samaan. Paineet nousee nopiaa ja pysyy tasaisena täysveto päällä.
Rajapaineventtiili toimi myös hyvin niin että KKK ahtimen säädettävällä hukkaportilla sääti halutun ahtopaineen ja sitten säätää rajapaineventtiilin suht samaan. Paineet nousee nopiaa ja pysyy tasaisena täysveto päällä.
^ melko suolainen hinta mielestäni. päädyin väkertämään itse ja aikaa meni vaikka luulin että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.Päivän pähkäily meni hukkaan ja pari kolme päivää siinä taisi mennä sovitellessa. Kustannukset jäi kuulereineen muistaakseni alle 250 e,n. mutta nyt jos asentaisin niin laittaisin kerralla isomman jäähyn.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 32 vierailijaa