Golf Mk3 Projekti (MYYTY. )
Valvoja: ffp jäsenet
Käytinpä golffia tänään katsastuksessa. Tulos: Hylätty =(
Etuiskari oli pukannut litkut pihalle, siitä pomppasi. Muuta vikaa ei onneksi löytynyt. Ei hirveän pitkäikäinen tuo Formel K setti...
Noh, pienen etsimisen jälkeen Benecarsilta löytyi viikon vanha Weitec Ultra GT -60mm 190€ hintaan. Iskarin yläpäät jne on paikallaan, joten setin saa heittää suoraan alle. Tilasin sen, nyt odotellaan että Matkahuolto kuskaa sen tänne. Sitten alusta paikalleen ja leimaa hakemaan.
Etuiskari oli pukannut litkut pihalle, siitä pomppasi. Muuta vikaa ei onneksi löytynyt. Ei hirveän pitkäikäinen tuo Formel K setti...
Noh, pienen etsimisen jälkeen Benecarsilta löytyi viikon vanha Weitec Ultra GT -60mm 190€ hintaan. Iskarin yläpäät jne on paikallaan, joten setin saa heittää suoraan alle. Tilasin sen, nyt odotellaan että Matkahuolto kuskaa sen tänne. Sitten alusta paikalleen ja leimaa hakemaan.
Kävin ostamassa Golffiin uudet kesävanteet.
Kun tuli taas laitettua tuo lintta-alusta, niin pilataan sitten ajo-ominaisuudet kerralla. Vanteet ovat kokoa 17". Päällä on lähes tuliterät 205/40r17 kesäkumit. Hintaa koko paketilla oli pikkusen reilu 300€.
Pari kuvaa.
Kun tuli taas laitettua tuo lintta-alusta, niin pilataan sitten ajo-ominaisuudet kerralla. Vanteet ovat kokoa 17". Päällä on lähes tuliterät 205/40r17 kesäkumit. Hintaa koko paketilla oli pikkusen reilu 300€.
Pari kuvaa.
Viimeksi muokannut EscMk3, 25.3.2009 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieman saat noilla valsseilla jo kaarijumppaa harrastaa -60mm alustan kanssa.
Voi olla. Noissa vanteissa on ET muistaakseni 38 ja leveyttä vain 7", joten jotain mahdollisuuksia kuitenkin on.
Takakaariin on jo tehty lisää tilaa, ja 205/45r16 renkaat mahtuivat pyörimään raapimatta. Autosoundin laskurin mukaan nämä renkaat ovat halkaisijaltaan ainoastaan 5 milliä isommat, joten ero ei ole kovin suuri.
Entiset 16" vanteet olivat samalla ET:llä ja yhtä leveät.
Varsinkin jos oikein katson että vielä makaroonin renkaat.
No onhan ne =D
No tähän tulee enää muutama tonni vuodessa ja niistäkin suurin osa talvirenkailla, joten aivan sama mitä siellä alla pyörii ;)
No ei tullut alusta tänäänkään, mutta Slamit.netin paketti tuli =)
Ostin jonkinaikaa sitten Slamit.netistä Audi TT:n poljinpinnat golffiin. Ne kaikki hajosivat parissa kuukaudessa totaalisesti, se "rautaosa" lähti kaikista irti. Borassa samanlaiset polkimet ovat kuitenkin kestäneet hienosti. Noh, takuuhommat sujui ongelmitta ja tänään sain uudet tilalle - Paljon kiitoksia Slamit.netin porukalle loistavasta palvelusta !!
Ja nakkasin samantien paikalleen. Paskanen auto sisältä :(
FK:n "kristalli" etuvilkut alkoivat muistuttaa enemmän akvaariota kuin vilkkuja, niin tilasinpa samalla uudet vilkutkin.
Kaipaavat kromipintasia polttimoita.
Vanhat oli tämmösessä kunnossa =(
Nuo vilkutkin laittelin jo paikalleen. Tämmöistä tänään.
Ostin jonkinaikaa sitten Slamit.netistä Audi TT:n poljinpinnat golffiin. Ne kaikki hajosivat parissa kuukaudessa totaalisesti, se "rautaosa" lähti kaikista irti. Borassa samanlaiset polkimet ovat kuitenkin kestäneet hienosti. Noh, takuuhommat sujui ongelmitta ja tänään sain uudet tilalle - Paljon kiitoksia Slamit.netin porukalle loistavasta palvelusta !!
Ja nakkasin samantien paikalleen. Paskanen auto sisältä :(
FK:n "kristalli" etuvilkut alkoivat muistuttaa enemmän akvaariota kuin vilkkuja, niin tilasinpa samalla uudet vilkutkin.
Kaipaavat kromipintasia polttimoita.
Vanhat oli tämmösessä kunnossa =(
Nuo vilkutkin laittelin jo paikalleen. Tämmöistä tänään.
Viimeksi muokannut EscMk3, 25.3.2009 12:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joo FK vois olla loistava akvaariovalmistaja, mulla oikean puoleinen oli sellainen jo uutena.
Itellä menos projekti jossa poistan noi "sumuvalo" umpiot eli vilkkuosasta hioin pois sen kiinnitysklipsun ja pellistä taittelin sumaria muistuttavan peitelevyn joka liimattiin kiinni vilkkuosaan.
Puskuriin taittelin pellistä vastakappaleen jonka kiinnitin sumarin kiinnitysreikiin ja tähän tukipeltiin kiinnitetään noi vilkut m6 ruuvilla.
Olikohan nyt taas liian vaikeesti selitetty, no kuvia voin pistää kunhan valmistuvat.
Itellä menos projekti jossa poistan noi "sumuvalo" umpiot eli vilkkuosasta hioin pois sen kiinnitysklipsun ja pellistä taittelin sumaria muistuttavan peitelevyn joka liimattiin kiinni vilkkuosaan.
Puskuriin taittelin pellistä vastakappaleen jonka kiinnitin sumarin kiinnitysreikiin ja tähän tukipeltiin kiinnitetään noi vilkut m6 ruuvilla.
Olikohan nyt taas liian vaikeesti selitetty, no kuvia voin pistää kunhan valmistuvat.
^No laitahan toki kuvia, kiinnostaa nähdä minkälainen siitä tulee ;)
Alusta saapui tänään.
Alusta laitetaan paikalleen huomenna Klo 9.00, ja samalla pyöränkulmatkin säädetään kohdalleen. Ehkä tunnin homma vaihtaa nosturilla nuo tolpat, joten en jaksa itse alkaa laittamaan kun muutamalla kympillä asentavat tuossa paikallisessa nyrkkipajassa.
Käytin auton pesussakin pitkästä aikaa, pari kuvaa :/
EDIT: Kiitos eräälle foorumilaiselle kuvan tuunaamisesta, laitanpa tämänkin esille.
Alusta saapui tänään.
Alusta laitetaan paikalleen huomenna Klo 9.00, ja samalla pyöränkulmatkin säädetään kohdalleen. Ehkä tunnin homma vaihtaa nosturilla nuo tolpat, joten en jaksa itse alkaa laittamaan kun muutamalla kympillä asentavat tuossa paikallisessa nyrkkipajassa.
Käytin auton pesussakin pitkästä aikaa, pari kuvaa :/
EDIT: Kiitos eräälle foorumilaiselle kuvan tuunaamisesta, laitanpa tämänkin esille.
Slamit.netistä löytyy noita vilkkuja, hintakin on siellä nettisivuilla esillä.
Alusta on nyt paikallaan. Keula nousi pari senttiä ! :O Ilmeisesti niitä Coileja oli ruuvattu aika reilusti kun tuo -60mm alusta nosti keulaa. Perä taas madaltui. Pitää nyt ajella hetki että tuo alusta asettuu, tällä hetkellä keula on kaaresta katsottuna ~1-2cm korkeammalla kuin perä.
Ajossa ihan mukavantuntoinen alusta, perä on aika kova niinkuin kaikissa näissä halvimmissa madallussarjoissa.
Tässä nyt ensihätään huono kännykkäkamerakuva.
Melkonen traktori =D
EDIT: Vanha alusta oli melko loppu.
EDIT2: Ainiin, ja nythän tämä meni läpi katsastuksestakin =)
Alusta on nyt paikallaan. Keula nousi pari senttiä ! :O Ilmeisesti niitä Coileja oli ruuvattu aika reilusti kun tuo -60mm alusta nosti keulaa. Perä taas madaltui. Pitää nyt ajella hetki että tuo alusta asettuu, tällä hetkellä keula on kaaresta katsottuna ~1-2cm korkeammalla kuin perä.
Ajossa ihan mukavantuntoinen alusta, perä on aika kova niinkuin kaikissa näissä halvimmissa madallussarjoissa.
Tässä nyt ensihätään huono kännykkäkamerakuva.
Melkonen traktori =D
EDIT: Vanha alusta oli melko loppu.
EDIT2: Ainiin, ja nythän tämä meni läpi katsastuksestakin =)
Viimeksi muokannut EscMk3, 27.3.2009 9:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Komia peli.. Hienosti kiilteli ,kun ajoit tuossa kylillä. Tuossa vaan näyttää matalta väri:)
Juu, kyllä se livenä kiiltääkin, en vain osaa valokuvata.
keula vähän turhan korkealla nyt.. no jos se asettumalla tippuis, tiedä sit
Jep =( Jotain tuolle pitää tehdä.
Ainiin, kävin tuossa kattelemassa - osasyynä tuohon keulan korkeuteen on luultavasti vääränlaiset yläpäänkumit. Eli tämän alustan piti sopia näihin alkupään kolmoskoppasiin. No eihän se sopinut, yläpää oli aivan erilainen. Irrotin nuo yläpäät vanhoista Coilovereistä ja laitoin näihin uusiin, ne sopivat muuten mutta se Jousen ja sen laakerin välissä oleva "laippa" tai mikälie, ei sopinutkaat paikalleen. Vaikea selittää, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Jousen ja yläpään tukilaakerisysteemin välissä oleva osa on vääränlainen, aivan liian paksu.
Siellä on tällähetkellä noista Coilovereistä lainattu yläpään välilaippa, se muuten näyttäisi korottavan tuota keulaa jonkinverran kun se painaa jousta pari cm kasaan !!
Tilasin Slamit.netistä oikeanlaiset yläpäät, ja pitää hakea vielä tarvikkeena uudet kumitkin tuonne. Jospa se keula sitten asettuisi oikealle korkeudelle, nyt tuo näyttää tyhmältä :/
Noh, katsotaan miten käy - etutolpat pitää käyttää vielä irtaallaan.
No mutta mitä mitä taasko sitä madalletaan? Eikö aiempi leikkiminen riittänyt? :)
Joo noita vilkkuja saa esim www.autovaruste.net ja huutonet.
Mutta samaa paskaa taitaa olla kaikki, vesi viihtyy väärällä puolella lasia.
Joo noita vilkkuja saa esim www.autovaruste.net ja huutonet.
Mutta samaa paskaa taitaa olla kaikki, vesi viihtyy väärällä puolella lasia.
Kävin ajamassa pitemmän lenkin, kyllä se keula nyt vähän tipahti mutta saisi se matalampikin olla. Edelleen se on 1-2cm korkeammalla kuin perä :( Kontissa on tosin romua, pitää melkeen tyhjentää ne pois.
Noh, jospa tuo keula oikeasti tippuisi sen pari senttiä kunhan ne uudet etujousienyläpäät tulevat, sitten tuo olisi ihan OK.
Jokaisessa kuvassa tuo auto näyttää mattapinkiltä :( Noh, kuvitelkaa tuo kirkkaanpunaiseksi =D
Noh, jospa tuo keula oikeasti tippuisi sen pari senttiä kunhan ne uudet etujousienyläpäät tulevat, sitten tuo olisi ihan OK.
Jokaisessa kuvassa tuo auto näyttää mattapinkiltä :( Noh, kuvitelkaa tuo kirkkaanpunaiseksi =D
Pyyteles Benecarsilta noi Gti kaarilevikkeet =) eivät mahottomia maksaneet.
Vähän kyllä maasturin oloinen, odotin enemmän tiputusta -60mm. Ehkä se tasottuu vielä, toivottavasti. Pirun komea peli =)
Jos niitä muovikaaria meinaat niin niitä ei varmasti tule, kakkikseen ne sopii mutta kolmoskoppaan ei ;)
Huomioi myös että kaaret on erikorkeudellakin.
Eli jos kaari tila samaksi niin auto on perä korkea.
Joku vuosi sitten myytiin autovarusteella madaltavia iskarin yläpäitä.
madalsi jotain sentin luokkaa.
Jep. Tuosta kuvastakin näkyy, että helmoista katsottuna auto on jopa vähän etukenossa, mutta kaarista katsottuna ei :/ Taidan korottaa perää mieluummin kuin lasken keulaa, menee muuten jo liiankin matalaksi.
Oikeanlaiset yläpäät tulevat alkuviikosta, pitää sitten varata aika niiden vaihtoon. Jospa tuo keula vähän tipahtaa, saa nähdä miten käy.
Ei kovin kaksinen, perä on liian kova keulaan verrattuna ja tuo tahtoo myös "pompottaa" jos ajaa huonommalla tiellä. Kyllähän tuo asfaltilla on ihan jees, mutta sorateillä aika surkea. Kaipaa ainakin pehmeämpiä takatolppia, tuo sarja oli kyllä kokonaisuutena pienoinen pettymys. Taidan jossain vaiheessa vaihtaa taakse nuo Golf GT:n tolpat takaisin, nyt tuo perä on aivan järkyttävän kova.
Melkosta säätämistä noiden alustojen kanssa, pitäisi kai ostaa kerralla joku kunnollinen alusta.... Halvalla ei näköjään saa hyvää.
Eiköhän tuo liene 40/40, senverran korkeaksi tuo jäi. On tuo keula nyt asettunut ihan järkevälle korkeudelle, vielä vähän matalammaksi tuosta edellisestä kuvasta mutta ei se nyt perää alempana ole. Melko vaaterissa jopa...
Enpä ole tehnyt tälle nyt yhtään mitään, etupuskurinkin ajoin paskaksi mökille rymytessä kun oli "pieni" kelirikkovaurio tiessä ja jouduin rekkaa väistämään lähes ojaan asti. On se mukava kun on madallettu auto. Pitäisi kai joskus vaihtaa tuo puskuri uuteen mutta eipä tärpännyt ostoilmotuksellakaan, joten uutta puskuria ei ole niin tällä ulkoasulla mennään :(
Ei kehtaa Boraa särkeä noilla kelirikon raiskaamilla sorateillä niin tämä on nyt hiukan kärsinyt. Noh, kunhan tiet ovat siinä kunnossa että mökille pääsee Borallakin niin tämä jää seisontaan ja pitää sitten tehdä hiukan remonttia. Jarrut ovat aivan tehottomat, jarrupääsylinteri taitaa olla sökö. Ja tuo puskuri on rikki. Ja takakontin lukko on rikki. Ja kuskinoven lukkokin temppuilee. Ja ne etuiskareiden yläpäät pitää vaihtaa. Eli hommaa on kun olisi vain aikaa rassata...
Melkosta säätämistä noiden alustojen kanssa, pitäisi kai ostaa kerralla joku kunnollinen alusta.... Halvalla ei näköjään saa hyvää.
Eiköhän tuo liene 40/40, senverran korkeaksi tuo jäi. On tuo keula nyt asettunut ihan järkevälle korkeudelle, vielä vähän matalammaksi tuosta edellisestä kuvasta mutta ei se nyt perää alempana ole. Melko vaaterissa jopa...
Enpä ole tehnyt tälle nyt yhtään mitään, etupuskurinkin ajoin paskaksi mökille rymytessä kun oli "pieni" kelirikkovaurio tiessä ja jouduin rekkaa väistämään lähes ojaan asti. On se mukava kun on madallettu auto. Pitäisi kai joskus vaihtaa tuo puskuri uuteen mutta eipä tärpännyt ostoilmotuksellakaan, joten uutta puskuria ei ole niin tällä ulkoasulla mennään :(
Ei kehtaa Boraa särkeä noilla kelirikon raiskaamilla sorateillä niin tämä on nyt hiukan kärsinyt. Noh, kunhan tiet ovat siinä kunnossa että mökille pääsee Borallakin niin tämä jää seisontaan ja pitää sitten tehdä hiukan remonttia. Jarrut ovat aivan tehottomat, jarrupääsylinteri taitaa olla sökö. Ja tuo puskuri on rikki. Ja takakontin lukko on rikki. Ja kuskinoven lukkokin temppuilee. Ja ne etuiskareiden yläpäät pitää vaihtaa. Eli hommaa on kun olisi vain aikaa rassata...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa