Eli kun olis tuollaset FSO Polonezin 4x98 jaolla olevat vanteet ja searchilla tuli lähinnä maininta että epäkeskopulteilla voisi onnistua?
Ajattelin kokeilla sopisko noi vanteet muuten autoon, ainoa mikä itseä vaivaa on tuo jako ja sitten se onko tilaa rummun ja vanteen väliin...
Toisaalta olis jotkut Opelin vanteet oikealla 4x100 jaolla, mutta jos joku on jo koittanu E-kadetin (se munamalli) vanteita Golfiin tai Jettaan ja todennu ettei sovi niin se olis sillon helpompi olla kokeilematta :)
Noi kummatki vannesarjat on 13", jos ei FSO:n vanne käy niin pitää repiä käyttämättömät kumet irti ja Jetan vanteille.
Kannattaako Jettaan yrittää vanteita 4x98 jaolla?
Valvoja: ffp jäsenet
Kadetin (?) vanteet sopi Jettaan liianki täydellisesti, nyt vaan tarttis saada irrotettua kun keskireiästä jäi kiinni :)
Ja on koitettu vasaralla hakata ja vetää vannetta mutta ei sitten millään irtoa, olikohan sittenki keskireikä millin pienempi vai muuten vain pintaruostetta joka nyt tiivisti vanteen...
Jetan vanteessa ET 38, kadetin (?) vanteessa 49, ei tuntunu ottavan kiinni edessä mistään mutta melko vähän tilaa siellä tuntuu olevan.
Ja on koitettu vasaralla hakata ja vetää vannetta mutta ei sitten millään irtoa, olikohan sittenki keskireikä millin pienempi vai muuten vain pintaruostetta joka nyt tiivisti vanteen...
Jetan vanteessa ET 38, kadetin (?) vanteessa 49, ei tuntunu ottavan kiinni edessä mistään mutta melko vähän tilaa siellä tuntuu olevan.
No vähän meinas paniikinpoikanen päästä yllättämään ku vanne ei ois ilman tuota vinkkiä kotona irronnu.
Iso kiitos Veskulle tuosta toimivasta vinkistä!
Tuo Jetta on tosiaan meillä vähän niinku kesäautona, talvirenkaita kun ei ole siitä syystä että ois kiva hommata ne puuttuvat 2 Jetan vannetta että sais talvikumet vanteille.
Ohjaus tuntu huomattavasti kevyemmältä vaikka oli vain vänkärin puolella tuo Kadetin vanne isommalla ET:llä.
Jetassa kun on tuo madallus vuodelta kivi ja ohjaus on todella jäykkä niin isompi ET taitaa tehä ohjauksesta helpomman.
Nyt ku varovasti viilais tasasesti joka kohasta yhtä paljon pois keskireiästä niin olis ihan hyvät vanteet talvirenkaille.
Poloneesin vanteista taitaa irrota jossain vaiheessa kumet Jetan vanteille.
Iso kiitos Veskulle tuosta toimivasta vinkistä!
Tuo Jetta on tosiaan meillä vähän niinku kesäautona, talvirenkaita kun ei ole siitä syystä että ois kiva hommata ne puuttuvat 2 Jetan vannetta että sais talvikumet vanteille.
Ohjaus tuntu huomattavasti kevyemmältä vaikka oli vain vänkärin puolella tuo Kadetin vanne isommalla ET:llä.
Jetassa kun on tuo madallus vuodelta kivi ja ohjaus on todella jäykkä niin isompi ET taitaa tehä ohjauksesta helpomman.
Nyt ku varovasti viilais tasasesti joka kohasta yhtä paljon pois keskireiästä niin olis ihan hyvät vanteet talvirenkaille.
Poloneesin vanteista taitaa irrota jossain vaiheessa kumet Jetan vanteille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa