Waterhappening Himos 5-6.8

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

cancermann
-

Waterhappening Himos 5-6.8

ViestiKirjoittaja cancermann » 3.8.2006 19:56

Nyt olisi tarjolla hiukan erikoisempi tapahtuma Himos Hotellin edustalla Patalahden rannalla.
Nähtävänä olisi vesijettien Watercross Tour 2006 päätöskisat, johon tulee näytösajoa vetämään myös moottorikelkkoja. Nähtävänä on myös se miten meikältä loppuu kunto :-D
Kaikki paikalle katsomaan ja kyselemään; Lisää harrastajia mahtuu mukaan kyllä!

Linkki

pega
-

ViestiKirjoittaja pega » 3.8.2006 22:24

Harmi kun sattuu noi kaverin häät samaan aikaan niin ei pääse kattoo. Noitten kelkkajätkien video klippejä kattelleena luulisin että pitävätten hyvän soun siellä.

Ipe
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 4.8.2006 9:31

Kuinka usein noita oikein on? Justhan siinä oli rata ja ziljoona jettiä järvessä. Taisi olla 22.7. kun siitä ohi ajoin ja huomasin.

cancermann
-

ViestiKirjoittaja cancermann » 6.8.2006 20:58

Jees, olin itsekin ajamassa tuolloin.
Himoksella oli tänä kesänä 2 viikonloppua ja yksi Vilppulassa, eli yleensä koko SM -sarja yritetään puristaa 3 viikonloppuun (eli yhteensä 6 kisaa, 12 starttia).
Jotain outoa silti nytkin kävi; Kelkkoja ei näkynyt, he eivät ottaneet ilmeisesti mitään yhteyttä, ja mitä kuulin niin heihin ei myöskään itse yrittämällä saatu mitään yhteyksiä. Olis kiva tietää mitä tapahtui...
Kisat oli melko rajut koska kaikkien luokkien mestaruudet ratkesi vasta nyt. Oli kolarointeja jne... Eli yritystä porukalla oli. Itse uin tänä viikonloppuna enemmän kuin koko "kisauran" aikana yhteensä :-)

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”