97 passat tdi syncro ja 460tkm
Valvoja: ffp jäsenet
97 passat tdi syncro ja 460tkm
Onko tuollainen 460tkm ajomäärä yleensä tehnyt koneelle ja voimansiirrolle eetvarttia jos huollot on tehty ok. Mitä kannattaisi ottaa huomioon jos oikeasti olisi autoa ostamassa?
Harvemmin ne kilsat kai itse moottorissa / voimansiirrossa isommin tuntuu. Usein nuo isommat km-lukemat kuitenkin tulleet matka-ajosta.. Ellei sitten kyse ole ex Taksista. Takseissakin toisaalta hyvänä puolena se, että huolloista tokko isommin tingitty.. Kyse kun on työkalusta.
Eniten taitaa autossa kulua kuitenkin alustan osat, iskarit + tukivarret + puslat. Joten, ei minusta olisi huono ajatus ostaa ns. paljon ajettua, huollettua autoa joka todennäköisesti vähemmän ajettua huomattavasti edullisempi.. Ja sitten tekisi/teettäisi tuohon ostokseen itse isomman alusta/pusla/tukivarsi rempan. - On meinan hiton moinen ero ajettavuudessa.. Ja monessa 150-200tkm ajetussakin autossa se alusta ei enää ole uuden veroinen. Eikä tuollainen remppa välttämättä niin tajuttomia maksa. Kaikkia osia kun ei kannata hankkia merkkitiskiltä. (..ja osa tosin kannattaa)
Ainakin itseäni houkuttaisi tuollainen ns. enempi ajettu yksilö, juurikin mm. hinnan puolesta, ja saisi sitten hyvällä syyllä esim. laitella kunnon alustaa ja uusia alustan palikoita. Uusi kun on aina uutta.
Autoa ostaessa, ainakin mulla kiinnittyy huomio yleiseen siisteyteen. Sisustan kunto kertoo paljon käytöstä ja myös käyttäjästä. Toki kaikki kolinat yms. epämääräiset äänet kannattaa kuunnella.. ja mieluusti selvitellä mitä osia autoon on uusittu. Ja millainen huoltohistoria on.
Ja nää vain omia kokemuksia / näkemyksiä.
Eniten taitaa autossa kulua kuitenkin alustan osat, iskarit + tukivarret + puslat. Joten, ei minusta olisi huono ajatus ostaa ns. paljon ajettua, huollettua autoa joka todennäköisesti vähemmän ajettua huomattavasti edullisempi.. Ja sitten tekisi/teettäisi tuohon ostokseen itse isomman alusta/pusla/tukivarsi rempan. - On meinan hiton moinen ero ajettavuudessa.. Ja monessa 150-200tkm ajetussakin autossa se alusta ei enää ole uuden veroinen. Eikä tuollainen remppa välttämättä niin tajuttomia maksa. Kaikkia osia kun ei kannata hankkia merkkitiskiltä. (..ja osa tosin kannattaa)
Ainakin itseäni houkuttaisi tuollainen ns. enempi ajettu yksilö, juurikin mm. hinnan puolesta, ja saisi sitten hyvällä syyllä esim. laitella kunnon alustaa ja uusia alustan palikoita. Uusi kun on aina uutta.
Autoa ostaessa, ainakin mulla kiinnittyy huomio yleiseen siisteyteen. Sisustan kunto kertoo paljon käytöstä ja myös käyttäjästä. Toki kaikki kolinat yms. epämääräiset äänet kannattaa kuunnella.. ja mieluusti selvitellä mitä osia autoon on uusittu. Ja millainen huoltohistoria on.
Ja nää vain omia kokemuksia / näkemyksiä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa