Iso-Britannian huonoimmat kuskit
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Iso-Britannian huonoimmat kuskit
Oottekos kattellu kyseistä ohjelmaa? Mä en voi käsittää kuinka tollaset törttöilijät voi saada ajokortin! Minkälaista autokouluopetusta siellä oikeen järjestetään. Riittää varmaan että osaa käynnistää auton ja ajaa 5 metriä eteenpäin rikkomatta vaihteistoo, kytkintä tai autoo, ja eiku kortti käteen. Eipä siinä sillai, hauska ohjelma.
-
- -
- Viesti:
Mä en voi käsittää kuinka tollaset törttöilijät voi saada ajokortin!
Samaa muistan joskus ihmetelleeni Puskurin "suomen paras nuori kuski" -kilpailussa. Mulla meni hermot ja piti vaihtaa kanavaa silloin kun osallistujat yrittivät kääntää Volvoa lecaharkoista kasatussa karsinassa. Aarrrrggghhhh, ei mitään käsitystä missä ne auton kulmat oikein ovat!
Edit: Ja kyse oli muka parhaista kuskeista. Tiedä sitten, millaiseen usoritukseen olisin itse paineen alla pystynyt.
Voisin väittää että vasta kortin saaneella tuskin on 100% käsitystä auton kuin auton ulkomitoista jos kylmiltään hyppää vierasta autoa ajamaan. Kyllä puskurin nuori kuski jutussa oli aika pahoja ansoja ja uskallan tässä tunnustaa, etten kaikista kohdista itsekkään olisi puhtain paperein selvinnyt, vaikka kortti ollut taskussa 6 vuotta.
Ja TV-ohjelmista sen verta, että tosi-tv on tullut jäädäkseen ja jatkossa varmaan aina tulee olemaan tosi-tv ohjelmia. Tosin pahin buumi lienee alkaa pikkuhiljaa jo jäähtyä. En edes enää muista mikä ohjelma aloitti tosi-tv buumin :)
Ja TV-ohjelmista sen verta, että tosi-tv on tullut jäädäkseen ja jatkossa varmaan aina tulee olemaan tosi-tv ohjelmia. Tosin pahin buumi lienee alkaa pikkuhiljaa jo jäähtyä. En edes enää muista mikä ohjelma aloitti tosi-tv buumin :)
Juvonen kirjoitti:Ja TV-ohjelmista sen verta, että tosi-tv on tullut jäädäkseen ja jatkossa varmaan aina tulee olemaan tosi-tv ohjelmia. Tosin pahin buumi lienee alkaa pikkuhiljaa jo jäähtyä. En edes enää muista mikä ohjelma aloitti tosi-tv buumin :)
Taisi olla ruotsalaisten keksimä Robinson, eli Survivors sittemmin USAssa (ja Robinson sitten taas aikanaan Suomessa...).
Nii ja siinä oli se asuntovaunu juttu missä piti muistaakseen ottaa vaunu perään,tehä asianmukaset tarkastukset ja ajaa tietty pätkä..sitä kun katto nii ei tienny oisko itkeny vai nauranu.yksikii jurpo lähti ajelee vaunun jalat maassa ja sit vaan selitti et hän vaan meni niin paniikkiin et ei tajunu mitä tehä ja lähti vaan sit ajelee..et semmosia parhaita kuskeja
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”