Miten tuossa transun pumpussa toimii tuo ahtopaineen alaisen syötön lisäys ?
Golf/Jetta-pumpussahan on tuo paljon puhuttu kara, mutta transun pumpussa lienee joku erilainen systeemi?
Miten toimii ja miten säädetään (lisätään sitä syöttöä) ?
1.6 TD-Transporterin syöttöpumpusta
Valvoja: ffp jäsenet
Taitaa olla hiljaisen puoleista tämän suhteen ?
"Uppaan" tätä postausta kysymällä jatkokysymyksen :
Transun pumpussa kun on sellainen ulkoinen painekello, joka hoitelee sen paineenalaisen syötön säätelyn, niin näissä kelloissa on tautina, että kalvo alkaa ennemmin tai myöhemmin falskata ja säätöalue pienenee, kunnes vuoto on niin suuri, ettei säätö toimi olleskaan -> mistä sais hankittua sopevan uuden kellon ?
Paikallisessa dieselhuoltamossa puhuivat niin levottomia tuon Bosch-varaosan hinnan suhteen, että pois oli lähdettävä, ja aika äkkiä . . .
Käviskö tuohon hommaan esim joku hukkaportin painekello ?
"Uppaan" tätä postausta kysymällä jatkokysymyksen :
Transun pumpussa kun on sellainen ulkoinen painekello, joka hoitelee sen paineenalaisen syötön säätelyn, niin näissä kelloissa on tautina, että kalvo alkaa ennemmin tai myöhemmin falskata ja säätöalue pienenee, kunnes vuoto on niin suuri, ettei säätö toimi olleskaan -> mistä sais hankittua sopevan uuden kellon ?
Paikallisessa dieselhuoltamossa puhuivat niin levottomia tuon Bosch-varaosan hinnan suhteen, että pois oli lähdettävä, ja aika äkkiä . . .
Käviskö tuohon hommaan esim joku hukkaportin painekello ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa